Gå til innhold

Opel calibra 8v 91mod SELGES i deler !!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei. Pris på hovedlyktene og speilet på førersiden?

Kunne du ha skjært ut noen deler av karosseriet og?

Skulle hatt noe av bakskjermene...

Nissan 200 SX S13 -91 * Opel Vectra A C20NE 4x4 * -89 Opel Vectra A 2000 16v 4x4 * -90 Opel Vectra A 2000 16v -91 * Opel Ascona B 20E -81 *

Datsun 120a -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Pris på hovedlyktene og speilet på førersiden?

Kunne du ha skjært ut noen deler av karosseriet og?

Skulle hatt noe av bakskjermene...

 

har muligens kjøper på begge speilene men hvis han ikke skal ha så kan du få kjøpe speilet, kom med bud =)

 

kommer helt ann på hvor mye du skal ha skjært ut... selger helst hele deler. hvorfor ikke bare kjøpe hele bakskjermene så ser du selv om du bare bytter hele skjermen eller skjærer ut selv ? dette finner du best ut selv =)

igjen, kom med bud =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har muligens kjøper på begge speilene men hvis han ikke skal ha så kan du få kjøpe speilet, kom med bud =)

 

kommer helt ann på hvor mye du skal ha skjært ut... selger helst hele deler. hvorfor ikke bare kjøpe hele bakskjermene så ser du selv om du bare bytter hele skjermen eller skjærer ut selv ? dette finner du best ut selv =)

igjen, kom med bud =)

 

Okey. :P Tja, en hundrings for speilet?

 

Mulig jeg misforstår nå, men er DU villig til å skjære ut bakskjermene? :P Eller mente du at jeg skulle kjøpe NYE bakskjermer? :)

 

Hva betalte du for di hovedlyktene da? Vet ikke hva dem kan være verdt..

Nissan 200 SX S13 -91 * Opel Vectra A C20NE 4x4 * -89 Opel Vectra A 2000 16v 4x4 * -90 Opel Vectra A 2000 16v -91 * Opel Ascona B 20E -81 *

Datsun 120a -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan skjære ut ja. men hvorfor ikke bare kjøpe hele skjermene av meg åsså montere de istede. mener de skal være ganske rustfrie. er ikke intr. i å ha mye metallskrap liggende skjønner du =) bilen går på dynga om ingen vil ha deler :)

 

betalte 2500,- for lyktene. har gitt tilbud 1500,- + frakt til en kar som ville ha de, men om du vil ha de så er det bare å starte en "budrunde" :p

 

kunne tenke meg 200,- for 1 speil + frakt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan skjære ut ja. men hvorfor ikke bare kjøpe hele skjermene av meg åsså montere de istede. mener de skal være ganske rustfrie. er ikke intr. i å ha mye metallskrap liggende skjønner du =) bilen går på dynga om ingen vil ha deler :)

 

betalte 2500,- for lyktene. har gitt tilbud 1500,- + frakt til en kar som ville ha de, men om du vil ha de så er det bare å starte en "budrunde" :p

 

kunne tenke meg 200,- for 1 speil + frakt ?

 

Ja, det hadde vært flott om jeg kunne få kjøpe hele skjermene hos deg :)

Du får komme med ca. pris da :)

 

Okey, neida, gidder ikke å starte noen budgivning på lyktene :P

 

200,- +frakt er greit det for speilet! :)

Regner med at festet følger med og?

Nissan 200 SX S13 -91 * Opel Vectra A C20NE 4x4 * -89 Opel Vectra A 2000 16v 4x4 * -90 Opel Vectra A 2000 16v -91 * Opel Ascona B 20E -81 *

Datsun 120a -76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, har motor og girkasse... om du kan hente bilen, så kan du sikkert bare ta med hele calibraen for en billig penge. Er utrolig mye gode deler . Kan jo plukke ut motoren, selge det du ikke trenger og vrake resten, da kan det til og med være at du sitter igjen med litt fortjeneste å:) selv jobber jeg 200% stilling, så har ikke tid å drive med den :) ring meg på 93290113 om du er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår