stimor Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei, Jeg har nettopp blitt stolt eier av en gammal Toyota hilux fra 1988 som jeg fikk for en fjert og en ingenting, men det er et problem med den, og det er at ofte når jeg starter den, så går det en sikring, er det noen som vet hva det kan skyldes og hva jeg må gjøre for å få det ordnet?:popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 hehe hvilken sikring? Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Trolig en kortsluttning. Finn ut hvilken kurs det er og feilsøk med multimeter på de aktuelle komponentene på kursen (lys,brytere,stereo osv.) Finner du ikke ut hvilken kurs det er så finn ut hvilke elektriske komponenter som ikke fungerer. For all del, ikke stikk en spiker i sikringsholderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg