slimdiaz Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Er det vanskelig å legge opp for tåkelys på en 2001 modell astra G stv? tenker da på kappe i støt fangeren, og knappen som man skal slå de på med, noen som kan gi meg litt tips og råd.... det hadde vært hyggelig :-D Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Sjekk under fangeren om kontaktene allerede sitter der. På en del så er det samme ledningsnett om de har tåkelys eller ikke. Du kan jo bare kjøpe en brukt fanger med lys i som er mye enklere. Ligger ledningsnettet der så er det bare å bytte bryter. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 okei takker for hjelpen :), har knust den fangeren som står på bilen så tenker jeg kjøper en brukt fanger med grøftelys på :-) Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slimdiaz Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hei igjen, ledningene for å koble på tåkelys foran på bilen min er der, men leste på et annet forum : http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=159473 . At man må legge inn rele og sikring (må man det også?) eller er det bare å bytte bryteren for tåkelys og koble lysene i stikket? Siter 1997 BMW E39 Sedan 2001 Opel Astra G Stv (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg