Gå til innhold

Nylig anskaffet A3 2002 1.6 - noen spørsmål

Ranger emnet


Morten-S

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nylig anskaffet meg en A3 5 dørs og med det har jeg noen spm.

 

Ligger det klart høytaller ledninger i bakdørene og hvilken strl av høytaller passer bak 4"?

 

Hatthylla bak fulgte ikke med av en eller annen grunn.. Bil forhandleren skulle sjekke om den ikke lå igjen inne på lageret. Men hvor kan man få tak i en ny hatthylle?

 

Takk på Forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nylig anskaffet meg en A3 5 dørs og med det har jeg noen spm.

 

Ligger det klart høytaller ledninger i bakdørene og hvilken strl av høytaller passer bak 4"?

 

Hatthylla bak fulgte ikke med av en eller annen grunn.. Bil forhandleren skulle sjekke om den ikke lå igjen inne på lageret. Men hvor kan man få tak i en ny hatthylle?

 

Takk på Forhånd :)

 

Vet ikke om ledninger ligger klart, skulle nesten tro det da..

 

Hattehylle finner du vel billigst og enklest hos høggern hvis forhandler ikke finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen problemer idag med bilen :)

 

*Lykte spylerne foran kommer det ikke noe vann ut av, de bare hopper opp :).. Har hørt at mange folk velger å koble de bort siden de bruker mye spylervæske.

 

*Bak vinduet får heller ikke noe vann på seg :).

 

Noen som har vært borti lignende problemer?

 

 

Morten

:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja fant ut av det etter jeg fikk MIL lampa opp.. Var noe med at den gikk "lean" og MAF sensoren :).. Men fant da litt papir foran MAF'en og skjønte godt da hvorfor den hoppa og hosta litt :D.. Men ellers en knakende god bil :)..

 

Fått montert Xenon i Grøftelysa og venter på xenon i hovedlysa, da blir jeg fornøyd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår