Kiddie Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Fikk anbefalt "Armor All Vinyl Wipes" på Statoil, som tydeligvis ikke var så smart. Etter å ha brukt dette i nesten hele bilen, ble det værende flekker og et ekkel, nesten litt klissete, belegg overalt. Hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 har brukt dei mange ganger jeg...syns dei er geniale!! må vært noe galt med dei du kjøpte kansje? men det aller beste for dassbord og sånt er WURTH silikonspray!! bruker bare det nå jeg:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Dra på bilxtra å kjøp Meguiars All Purpose Cleaner. Ellers kan du vaske med vanlig grønnsåpe (mildt blandet, ikke for mye). Vinyl wipes suger. Resultatet varer ikke slik som Meguiars sine produkter. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiddie Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Spurte en proff på Biltema, rødspirit fikset det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-mann Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 "en PROFF på BILTEMA" ....neida hehe jeg måtte bare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ja, slo meg og. Contradiction DeLuxe, hehe. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Dra på bilxtra å kjøp Meguiars All Purpose Cleaner. Ellers kan du vaske med vanlig grønnsåpe (mildt blandet, ikke for mye). Vinyl wipes suger. Resultatet varer ikke slik som Meguiars sine produkter. Er du sikker på at BilXtra fører Proffserien til Meguiars? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Spurte en proff på Biltema, rødspirit fikset det! :) Flott at dette fikset problemet, men husk for all del å beskytte med en vinylfornyer ala Meguiars interior detalier e.l. Regner med at rødspriten har etterlatt vinylen ekstremt tørr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Har blitt veldig gla i Autoglym sin vinyl & rubber care, bruker den på allt av skinn (ikke seter) og plast/vinyl inne i bilen. Det gir et supert resultat! Allt som er svart får tilbake den "skinnede ny" looken, jeg er ivertfall kjempefornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg