Gå til innhold

Tøffe ventilhetter til bilen din

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver så smått og importerer diverse ventilhetter til bil og tenkte jeg skulle se ann interessen her :D

 

Alle settene koster 120,- pr sett a 4stk pluss frakt ca 20kr. Kun forskudsbetaling.

 

Jeg har 6 sett på lager med "håndgranater", 5 sett med blanke terninger og 8 sett med "Iron Cross" ventes inn iløpet av uka.

 

Jeg kan skaffe terninger i flere farger hvis forespørselen blir stor nok. Samme gjelder håndgranatene.

 

Her kommer bilder av de jeg har nå:

 

 

korsc.jpg

 

granate.jpg

 

terninger.jpg

 

 

Og etter ønske av samboer blir jeg og bestille opp noen av disse rosa playboy hettene for den litt mere feminine :wink:

 

playboye.jpg

 

Spørsmål og bestilling tas på PM.

 

Mvh Kenth H.Bakaas.

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du får tåle at jeg skriver dette, da det er et åpent forum. Disse får man for mellom 20 og 30 kroner fraktfritt på ebay.... Kan ikke se noen grunn til at man skal betale deg 3-4 ganger mer for ingen fordeler annet enn at du har paypal-kontoen og for at du "har dem på lager".

 

Noe kjent med dette bildet? :p

!BoYtiYgB2k~$(KGrHqEOKkMEuZNDw-FnBLnSCsDB9!~~_12.JPG

Endret av nicoloco

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. "Fraktfritt" gjelder jo ikke til utlandet. Såppas trodde jeg de fleste skjønte. Og hvis du ser på de fleste annonsene på Ebay så sender dem kun innen storbritania. Ihvertfall de som annonserer med fri frakt.

 

Men hvis du klarer å skaffe et slikt sett rett i postkassen din til 20kr foreslår jeg at du bestiller der! Også får vi gamble på at noe lignende dukker opp i postkassa di, hvis noe dukker opp i det heletatt?

 

Lykke til.

 

For dem som ønsker å handle noe mere sikkert og heller vil bruke rundt 40/50 kr mere på det så send meg en PM :m'm:

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du får tåle at jeg skriver dette, da det er et åpent forum. Disse får man for mellom 20 og 30 kroner fraktfritt på ebay.... Kan ikke se noen grunn til at man skal betale deg 3-4 ganger mer for ingen fordeler annet enn at du har paypal-kontoen og for at du "har dem på lager".

 

Noe kjent med dette bildet? :p

 

La nå gutten prøve å tjene noen kroner, er vel ikke noe feil med det? Noen tør ikke å handle på ebay eller synes paypal er skummelt, og er villige til å betale dobbelt. Det må de jo få lov til...

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå gutten prøve å tjene noen kroner, er vel ikke noe feil med det? Noen tør ikke å handle på ebay eller synes paypal er skummelt, og er villige til å betale dobbelt. Det må de jo få lov til...

 

Takk for det, hehe.

 

Men vil ikke kalle det å tjene penger, men mere et tidsfordriv/hobby :)

 

Men selvfølgelig havner jeg i pluss, men det dreier seg om 100lapper og ikke 1000lapper :)

 

Noen hundrelapper til is og brus, endel usolgte ventilhetter jeg kan bruke selv og noe og fordrive kveldene med :)

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, hehe.

 

Men vil ikke kalle det å tjene penger, men mere et tidsfordriv/hobby :)

 

Men selvfølgelig havner jeg i pluss, men det dreier seg om 100lapper og ikke 1000lapper :)

 

Noen hundrelapper til is og brus, endel usolgte ventilhetter jeg kan bruke selv og noe og fordrive kveldene med :)

 

Ingenting feil med å ha litt gründer i blodet - plutselig får du en lys idé du blir rik på! Å kjøpe billig og selge dyrt er grunntanken bak all business, ikke hør på tosker som har surfa litt på internett og vet hva ting koster andre steder.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. "Fraktfritt" gjelder jo ikke til utlandet. Såppas trodde jeg de fleste skjønte. Og hvis du ser på de fleste annonsene på Ebay så sender dem kun innen storbritania. Ihvertfall de som annonserer med fri frakt.

 

Men hvis du klarer å skaffe et slikt sett rett i postkassen din til 20kr foreslår jeg at du bestiller der! Også får vi gamble på at noe lignende dukker opp i postkassa di, hvis noe dukker opp i det heletatt?

 

Lykke til.

 

For dem som ønsker å handle noe mere sikkert og heller vil bruke rundt 40/50 kr mere på det så send meg en PM :m'm:

 

Så kun fraktfritt til Hong Kong da? Der alt dette sendes fra?

 

Folk må gjerne handle fra deg, men det er jo større garantier ved å handle på ebay med paypal (ref)ref enn det er å overføre penger og vente på at du skal sende det i posten.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting feil med å ha litt gründer i blodet - plutselig får du en lys idé du blir rik på! Å kjøpe billig og selge dyrt er grunntanken bak all business, ikke hør på tosker som har surfa litt på internett og vet hva ting koster andre steder.

 

Lol. Så grunntanken bak all business er å kjøpe billig og selge dyrt? Åpenbart at vi ikke har tilsvarende økonomi-utdanning.

 

Vi tosker som surfer på internett og vet hva ting koster andre steder er de virkelige business-mennene. Jeg prøver jo å spare dere for pengene, men greit. Jeg selger disse for 80 kr for 4 stk. Samme utvalget som han har. pluss 20 i porto! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Så grunntanken bak all business er å kjøpe billig og selge dyrt? Åpenbart at vi ikke har tilsvarende økonomi-utdanning.

 

Vi tosker som surfer på internett og vet hva ting koster andre steder er de virkelige business-mennene. Jeg prøver jo å spare dere for pengene, men greit. Jeg selger disse for 80 kr for 4 stk. Samme utvalget som han har. pluss 20 i porto! :)

 

Hehe, litt morsom du :)Hvor gammel er du egentlig? 14? :)

Gjør meg en stor tjeneste.. Bestill et sett der hvor dem reklamerer med gratis frakt :)Også ser du hva det havner på.

 

Og ja selvfølgelig tjener jeg noen kroner på dette. Hvorfor skulle jeg ellers gjøre det? Har solgt massevis på andre seriøse forum.

 

Men konkurerer mer en gjerne mot deg på salg :)

 

Du kan jo bruke signaturen din som motto i "bedriften" din? :)

"If I gave a shit, you'd be the first to get it"

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt morsom du :)Hvor gammel er du egentlig? 14? :)

Gjør meg en stor tjeneste.. Bestill et sett der hvor dem reklamerer med gratis frakt :)Også ser du hva det havner på.

 

Og ja selvfølgelig tjener jeg noen kroner på dette. Hvorfor skulle jeg ellers gjøre det? Har solgt massevis på andre seriøse forum.

 

Men konkurerer mer en gjerne mot deg på salg :)

 

Du kan jo bruke signaturen din som motto i "bedriften" din? :)

"If I gave a shit, you'd be the first to get it"

 

Min alder er uvesentlig, det ser vel du også.

 

Du vet like godt som meg at du ikke trenger å argumentere for at man får dette langt billigere, og du tar jo ikke høyde for at jo flere du bestiller jo billigere blir frakten.

 

Hele poenget mitt med å kommentere på denne tråden var å gjøre kjøpere, og ikke deg, oppmerksomme på alternativene.

 

Om du ser litt tilbake har jeg ikke kritisert deg eller noe i den duren.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår