Kenth Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Min alder er uvesentlig, det ser vel du også. Du vet like godt som meg at du ikke trenger å argumentere for at man får dette langt billigere, og du tar jo ikke høyde for at jo flere du bestiller jo billigere blir frakten. Hele poenget mitt med å kommentere på denne tråden var å gjøre kjøpere, og ikke deg, oppmerksomme på alternativene. Om du ser litt tilbake har jeg ikke kritisert deg eller noe i den duren. Det respekterer jeg :) Og jeg nekter heller ikke på at disse settene fåes billigere i utlandet :) Men det gjelder vel stort sett allt som selges her i Norge ;) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 så så så sjenter. i still have zeee lahrgest piniz! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-sern Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 sånne ventilhetter er forhatt på dekkomsetninger...ja hos meg og... kan ta deg faen på at di sitter fast etterhvert...så blir du nødt og bytte hele ventilen... Du må jo ha på litt cobberpasta før du skrud de på da!! Det gjelder alle aluminiumshetter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo84 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 (endret) Min alder er uvesentlig, det ser vel du også. Du vet like godt som meg at du ikke trenger å argumentere for at man får dette langt billigere, og du tar jo ikke høyde for at jo flere du bestiller jo billigere blir frakten. Hele poenget mitt med å kommentere på denne tråden var å gjøre kjøpere, og ikke deg, oppmerksomme på alternativene. Om du ser litt tilbake har jeg ikke kritisert deg eller noe i den duren. Hva er egentlig problemet ditt?Satt kamfer dropsen i vrangstrupen? Om du vil informere andre om at det kan skaffes billigere andre steder(les: hos deg) osv, så sleng da ikke med leppa i denne tråden kun for og "ødelegge" for en trivelig kar som kun ønsker seg is og brus! Nå lar du denne tråden være i fred og selg heller dine sett for 80kr og kjøp deg en rosinbolle og Solo:) Og du får selv tåle at du blir kritisert, for dette er jo ett åpent forum... Endret Juli 16, 2010 av Rambo84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hva er egentlig problemet ditt?Satt kamfer dropsen i vrangstrupen? Om du vil informere andre om at det kan skaffes billigere andre steder(les: hos deg) osv, så sleng da ikke med leppa i denne tråden kun for og "ødelegge" for en trivelig kar som kun ønsker seg is og brus! Nå lar du denne tråden være i fred og selg heller dine sett for 80kr og kjøp deg en rosinbolle og Solo:) Og du får selv tåle at du blir kritisert, for dette er jo ett åpent forum... Først og fremst vil jeg si at jeg mer enn gjerne både tar imot og setter pris på kritikk. Jeg mener at det ikke kan ansees som kritikk å så tvil om alderen min og lignende forsøk på respektløshet. Jeg slenger ikke med leppa, men påpeker det som for mange er åpenbart. Nå har det seg jo slik at jeg ikke driver med "import" av disse greiene, men det var bare et poeng at man ikke kan forvente 400% fortjeneste uten at noen kritiserer det. De som støtter dette må jo bare betale for det, men da tenker de ikke fornuftig. Om han tok 400% fortjeneste (grovt regnet) på salg av en bil så hadde du ikke kjøpt den eller forsvart han. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Har du fått de playboy hettene eller? De er jeg intressert i :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 La nå gutten prøve å tjene noen kroner, er vel ikke noe feil med det? Noen tør ikke å handle på ebay eller synes paypal er skummelt, og er villige til å betale dobbelt. Det må de jo få lov til... Ikke noe feil å prøve å tjene noen kroner, men ikke feil å si ifra heller! Men jeg betaler heller litt ekstra enn å surre inne på ebay å paypal å alt det stresse der. Granat-hettene var tøffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Har du fått de playboy hettene eller? De er jeg intressert i :D Ja, men de ble utsolgt med engang desverre. Det jeg har på lager nå er: VW, Audi, Ford, Mercedes, chevrolet, Volvo, "S" (audi), blanke granater, hvite terninger. Iron cross kommer rett over helga sammen med masse terninger i forskjellige farger. Deriblant rosa, hehe. Selger også iron cross wounderbaumer til 45kr pr.stk ink frakt :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Jeg har kjøpt slike "terninger" for 25kr ink frakt, rett i postkassa. ser forøvrig ikkeno vits i å selge videre til noe lavere pris enn det som snakkes om her, er faktisk litt arbeid å importere og sende ut så si 50% pålegg (25,-) er for lite til å dekke arbeidet med å bestille og sende ut igen. + at han som importerer her vil sannsynligvis sitte igen med et restparti som han bare kan gi bort eller kaste. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Ikke for å ødelegge men de selges her for 50-60 kr for 4 stk Bra reklame... Når man trykker på "Ventil hetter" står det "Vi har ingen produkter i denne kategorien." :thumb Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Får de til rundt 20 kr på ebay.. Søk på Wheel Stem Caps http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Wheel-Tire-Air-Valve-Stems-Caps-Set-M3-335-BMW-Mini-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ110555548633QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories litt over 21 kr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 ja enig, dette er jo bare re-salg. 4$ med shipping feks: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Anti-Theft-Locking-Tire-Tyre-Valve-Dust-Cap-E36-Z4-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ180540850415QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Hvorfor skal dere ødelegge denne salgstråden? Hvis kundene synes prisen er grei er det et marked for dette. Dere som klager på prisen og viser til sider hvor man kan få kjøpt slike varer billigere, hvor kjøper dere brusen, sjokoladen, brød og melk? Regner med at dere handler hos ringes, nidar bergene, Goman og hos Tine? Dere synker vel ikke så lavt at dere går i butikken å handler, for da er det jo en kjøpmann som tjener penger på det dere handler. La gutten selge disse i fred. Synes det er en fornuftig pris jeg..... Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet August 20, 2010 Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 er jo veldig bra med forum hvor man kan få tips fra andre så man kan spare litt penger på produkter man er ute etter. dessuten så er dette dritt-produkter som storts sett blir laget i kina og knapt koster noen kroner å lage. så det handler ikke om å ødelegge salgstråden. men veldig mange norske nettbutikker og andre må få hodet ut av sanden og sjekke prisene sine. (dessuten handler jeg melk fra Arla i sverige, sjokolade fra lindt.ch og turborg fra danmark. fordi det er billigst og best) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn M Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Hvorfor skal dere ødelegge denne salgstråden? Hvis kundene synes prisen er grei er det et marked for dette. Dere som klager på prisen og viser til sider hvor man kan få kjøpt slike varer billigere, hvor kjøper dere brusen, sjokoladen, brød og melk? Regner med at dere handler hos ringes, nidar bergene, Goman og hos Tine? Dere synker vel ikke så lavt at dere går i butikken å handler, for da er det jo en kjøpmann som tjener penger på det dere handler. La gutten selge disse i fred. Synes det er en fornuftig pris jeg..... Enig med deg der gitt=) Fantastisk hva det går an å henge seg opp i forøvrig=) Hadde kritikerne i stedet for å hakke på trådstarter, åpnet lignende tråd med billigere priser, hadde de oppnådd det samme, uten å "tråkke noen på tærne". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg