omega kai Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 hei jeg trenger hjelp til å få tak i noen deler til min nye bil en opel omega stv 96 sportsgrill felger helst med brei kant men er åpen for forslag roll til stv nett fra bakseterygg til tak blink lys til skjerm svart eller smoke svarte frontlamper efektanlegg fra kat og bak cd spiller med black panel det er en start)))) Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 hei jeg trenger hjelp til å få tak i noen deler til min nye bil en opel omega stv 96 sportsgrill felger helst med brei kant men er åpen for forslag roll til stv nett fra bakseterygg til tak blink lys til skjerm svart eller smoke svarte frontlamper efektanlegg fra kat og bak cd spiller med black panel det er en start)))) Har roll i fargen grått til omega b. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg