mysterio90 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Har Toyota Carina 2 96mod. Det føles som akselerasjonen har senket betydelig på noen mnd. Jeg må til og med gi ganske mye gass på 1e gir for at bilen skal kjøre. Hvordan kan jeg forbedre det? Er det noen filtrer og sånt som jeg må bytte på eller noe jeg må fylle på? Enda en ting. Jeg har sportsluftfilter, hvordan er det man rengjør den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Ein muligheit er defekt katalysator Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mysterio90 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Kjørte fra Sandefjord til Oslo igår kveld. Var en liten oppoverbakke der, bilen kom jo aldri over 90km/t der, det regnet mye, vet ikke om det har noen betydning. Ellers gikk jo bilen opp til 100-120km/t som vanlig på rett strekning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Kjørte fra Sandefjord til Oslo igår kveld. Var en liten oppoverbakke der, bilen kom jo aldri over 90km/t der, det regnet mye, vet ikke om det har noen betydning. Ellers gikk jo bilen opp til 100-120km/t som vanlig på rett strekning. Hvis du tenker lierbakken som "liten oppoverbakke" så trur jeg det skal godt gjøres å holde mere enn 90 i en corolla der, med mindre du tar i gaaaaaanske mye fart :p Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg