Polo Classic Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 VR6 bruker vel rundt 0,8-0,9L/mil på langkjøring, og litt over litern til vanlig om jeg ikke husker feil.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellricho Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ikke mer, det var da ikke så gale. Det er vell orginalt mer hest i en corrado vr6 enn g60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 14 mer, men med chip og ladehjul på G60 (som de fleste har), er det 10-15 mer i G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er ikke sikker på om det er jeg som har overhalten, men kan muligens stemme. Navnet hans ringer ingen bjeller. Pleier å gravere inn på laderen på de jeg overhaler. Bildene her er ikke tydelige nok. Personlig hadde jeg nok valgt en bil med litt mindre motor fram til du er 20-21 og heller bruke det du sparer i forsikring til bil nr 2 Det var jeg som eide corradoen når du overhalte laderen. Var vel i januar 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Det var jeg som eide corradoen når du overhalte laderen. Var vel i januar 2005. Da ringte det en bjelle vet du :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellricho Skrevet November 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Dette med forsikring av corrado er litt overdrevet. Det koster bare 9000 kr i året for ansvar, dette er mye billigere enn vanlige bmw 520. Dette er på meg selv, nettop fyllt 18 år men dog i dnbnor som har mye billigere enn alle andre plasser. Jeg er forsatt på jakt etter en Corrado, så har du en send meg en pm eller skriv her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg