Larsen's Motorsport Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei har ein volvo 240 86 model, så lurer eg på kva som må gjerast før å få den nedi bilen min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Start med å løfte ut motoren som allerede står i bilen. Så monterer du en blokkmontert fordeler på ET motoren og løfter den nedi. Koble så opp motorstyring og kjør avgårde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Så slipper og bygge om El nette? Men passer ein A fordeler på et motoren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 som jeg skrev så må du jo koble opp motorstyringa til et-motoren. Enten det orginale motronic nettet, eller noe annet (f.eks lh2.4). Fordeleren passer fysisk i blokka (husk å bytt balanseaksel hvis den i ET motoren ikke har fordelerspor). Du må riktignok sørge for at fordeleren er helt fast og ikke forandrer tenninga enten vha. vakum eller sentrifugalvekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg