Ja9_91 Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei var på roadtrip i helga og da røk radiator vifta og skal til danmark på onsdag så må da avbestille den turen hvis jeg ikke får tak i vifte. Noen som selger, vet om noen andre vifter som kunne ha passet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 tja....golf og passat? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja9_91 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Fikk tak i en vifte til golf på knoksen til 100 lappen som passet:) denne var 2 polte isteden for 3 polte så direkte koblet den så må nå skru viften av og på manuelt. Så det ordnet seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 da anbefaler jeg deg å koble slik at vifta går konstant sålenge tenninga er PÅ, til du får skaffa rett vifte. Ellers kan du banne på at toppakninga di går! Feks: Kobl et kjørelys mot et relè som styrer strømmen til vifta. Hvis jeg ikke tar HELT feil, så mener jeg B3 audier (audi80 1.8E, delvis noen 1.8S) med innsprøytning er levert med tre-polte vifter. Litt fingerferdighet, så får du dette til å fungere.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg