Oledaniel Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Jeg trenger inspirasjon!:) Legg ut fete bilder av 90 moddelen, interiør, eksteriør, jeg trenger flere ideer..!:) :magic::magic::magic::magic: Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 (Bildene her er 2 år gamle, så bilen ser ikke slik ut lengre..:) ) Håper at dere legger ut bilder dere også..!:) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Fin bil. Har du oppgradert stereoanlegget? Jeg har en bil helt lik din, jeg holder på å style den nå, men problemet er at de originale fronthøytalerne er 4" og jeg finner ingen gode 4" komponent sett... Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Fin bil. Har du oppgradert stereoanlegget? Jeg har en bil helt lik din, jeg holder på å style den nå, men problemet er at de originale fronthøytalerne er 4" og jeg finner ingen gode 4" komponent sett... Har ikke laget noe bra annlegg i denne, denne har stått parkert siden jeg kjøpte den.. Men har 2 helt like biler.. Jeg kjøpte 4" høytalere på biltema, å kjøpte sub der også (8") Å satt noen høytalere på hattehylla.. det lager overaskende bra lyd i bilen for å vær så lite.. men skal snart bygge til 2 15" sub..:P Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 (endret) Har ikke laget noe bra annlegg i denne, denne har stått parkert siden jeg kjøpte den..Men har 2 helt like biler.. Jeg kjøpte 4" høytalere på biltema, å kjøpte sub der også (8") Å satt noen høytalere på hattehylla.. det lager overaskende bra lyd i bilen for å vær så lite.. men skal snart bygge til 2 15" sub..:P Når du skulle sette inn 4" i dashbordet, fjernet du bare plast-grillen som var foran høytaleren? eller måtte du fjerne hele dashbordet? Var det lett å ta de originale høytalerne ut? Endret August 11, 2010 av kristia Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Prøv Google så finner du mye:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Hei bilder av min første bil :D Tips: Ser for meg at Coilovers og 9x16 med dekkstrekk kunne blitt trivelig. Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Hei bilder av min første bil :D Tips: Ser for meg at Coilovers og 9x16 med dekkstrekk kunne blitt trivelig. Ser støken ut!:) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Bilen har nå blitt prosjekt..:) skal få den en del finere, lavere breiere å råere:) Å lilla-metallic:D Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Bilen har nå blitt prosjekt..:)skal få den en del finere, lavere breiere å råere:) Å lilla-metallic:D Har du flere bilder? Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Har du flere bilder? Hadde egentlig ikke tenkt å legge ut bilder før jeg fant ut at jeg greide å sette den sammen.. men jeg kan alltids legge ut litt bilder:) Bilder av en annen bil først(søstra mi sin jobb bil): Og "prosjekt" bilen: Og prøvesmaking av fargen: Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djtekken Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 (endret) bruk 4" høytalere og fest dem på samme måte som de orginale er festet;) jeg har selv komplett anlegg fra lydibilen.no / hop audio. det spiller utroli fett;) kan legge ut bilder om du vil. men anlegget er ikke helt ferdig:P mangler en sub til:P Endret August 31, 2011 av djtekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 legger ved et par av den ene "never ending project " corollan jeg.. Får legge til noen av GTI'n Senere Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Jeg vurderer å lage til panseret slik selv, men hva er det du har gjort med lyktene..? bare lyktesote-spray? (er ikke sikker på hva det kalles..:P) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 før: etter: bare nå med kappa fjærer(er 2 runder framme) og kappa 3 runder bak Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg