Gå til innhold

Hjelp til fryste dører!

Ranger emnet

rfPolo

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Døra på rekorden hadde klaka en morra jeg skulle kjøre.. Da henta jeg brekkjernet, og tok opp sjåf sida, så la jeg meg inne i bilen, og holdt dørhåndtaket oppe, og sparket til.. hehe

Det virka da :)

Det skal også sies att dama holdt på å få døra midt i trynet, da hu sto på andre siden av bilen, og det så ikke jeg, for vinduene var også nedfryst.. hehe

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen kunne lagt ut dette skrivet kunne det vert fint, sliter med det samme her og, prøvde å demontere dør løsen men den hang fast i noen stag og drit, var litt redd for att hele driten skulle ramle fra hverandre...

VAG kan ikke dette med å lage dørlåser...:(:(

Sinsykt kjedelig å kjøre samtidig som du holder døren inn til, det er bra tungt i lengden det...

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

VAG kan ikke dette med å lage dørlåser...:(:(

Sinsykt kjedelig å kjøre samtidig som du holder døren inn til, det er bra tungt i lengden det...

riktig, og når du klarer å få den til å henge "litt" på låsen inntil den plutselig bestemmer seg for å åpne seg i fart:(

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLI plgasom på Golfen min og, hvertfall visst du lukker opp døra og faen meg ikke får den igjen.....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt trøbbel med låsene mine en eneste gang i vinter, noe som jeg ikke forstår siden det er en VW.

Jeg har forøvrig ikke smurt eller spraya NOE SOM HELST i dørlåsene.. noen forteller jo at dem har blitt anbefalt å smøre låsene før kulda setter inn, og så får dem problemer nettop pga. at dem smurte låsene.. pussig

Jeg skulle nesten fått opp noe lyd opptakings utstyr i garasjen når far går løs på vår 96mod passat.. tror det kunne blitt noe sånt som han fra saltdal som plages med vaskemaskinen.

Dørlåsene på vår passat er ubrukelige, fryser hele tida.

Poloboy, har du ikke scanner eller noe sånt ? ;)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider