Lasse J Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei. Jeg har en mazda 323lx 1.6 94(bg) som ser ut til å ha en motor-olje lekkasje. Jeg har selv sjekket at det er pakningen rundt bunnpannen som har en lekkasje på en side blant 3 skruer, disse var da mer løse en de andre. Har strammet disse men virker som gjengene er gåene. Er det noen som har noen erfaringer om det er en stor jobb å ta ned bunnpannen for å skifte pakningen på disse bilene? Ser jeg må ned med eksosen bl.a Bilen er gått 113.000km, så jeg føler det er verdt å skifte denne :) Bilder lengre ned: PS: Høyreklikk --> åpne bildet i ny fane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ingen som vet om det er en ekstra stor jobb som med å skru av diverse stab stag, skru av motorfestene å heise opp motorn osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse J Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei. Ville bare si til de evt andre som kommer til å lure på dette så må man ned med traversen for å få bunnpanna ned, og det er silikon som er rundt hele bunnpannen, altså ikke en pakning som jeg hadde mistanke om først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg