Gå til innhold

EL.bakluke problem 3C

Ranger emnet


Arild23

Anbefalte innlegg

Har en Passat 2006 stasjonsvogn.

 

Av og til vil ikke luke lukke seg når jeg trykker på knappen i luka. Og når jeg da lukker den manuelt så vil ikke luka gå skikkelig inn i lås, da må jeg åpne og lukke den en del ganger før den lukker seg skikkelig. (At den blir skikkelig trukket inn)

 

Og når jeg da prøver igjen neste gang så funker den.

Virker som det er veldig opp og ned når den virker og ikke.

Åpningen av luka funker hele tiden.

Noen som har vært borte samme problemet?

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har hørt at det ikke er et uvanlig problem, men det gjelder ikke bare Passat med det ekstrautstyret. Er bilen import eller gått over 100' km? Hvis ikke har du har jo 5 års reklamasjonsrett, som skal dekke slike ting, men det vet du vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det ikke er et uvanlig problem, men det gjelder ikke bare Passat med det ekstrautstyret. Er bilen import eller gått over 100' km? Hvis ikke har du har jo 5 års reklamasjonsrett, som skal dekke slike ting, men det vet du vel..

 

Bilen er norsk og ikke gått mer enn 45000km

Har fortsatt en mnd igjen av bruktbil garantien oxo. Men er det er en Toyota forhandler, vet ikke helt hvor mye peilig de har da men....

 

Har sendt forspørsel til selgeren om problemet + noen andre småting oxo. Men han er jo selvfølgelig på ferie, men kommer visst igjen til uka. Så får håpe han svarer....

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo null problem. Reklamasjonsretten på 5 år fra første registrering vil gjelde for dette problemet. Når du i tillegg har bruktbilgaranti er det jo greit. Forhandleren må jo bare finne ut av det, ikke ditt problem hvordan de løser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår