Gå til innhold

Hvor legge kabler til audi a4 b5 sedan

Ranger emnet


stanley1337

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg kabler til å legge i min 97 audi a4, og jeg har drevet å sett som en gal rundt om på nettet om det er noen som har gjort dette før.

 

DET jeg lurer på er om noen kan sette opp "step by step" om hvor jeg bør legge kablene. ta gjerne med bilder.

 

 

Les FAQ.. Punkt 5,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kabler er det du egentlig snakker om?

Dette er til bilstereo tipper jeg?

Hvertfall kan du gå inn med strømkabelen via boksen til hjernen (i høyre hjørne) og ned ved pedalene, og under dørlistene.

Ligger mere om dette i FAQ

 

okei! har kommet meg inn i boksen til hjernen, og videre ned til pedalene, men hvordan går jeg fra her? skal jeg følge resten av kablene som går der? takk for hjelpen btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei! har kommet meg inn i boksen til hjernen, og videre ned til pedalene, men hvordan går jeg fra her? skal jeg følge resten av kablene som går der? takk for hjelpen btw!

 

Bare å dra kablene langs listene ved gulvet. Kan ta av listene, eller dytte kabelen under dem. Enklest å ta de av, bare 2 skruer etter det jeg husker.

Legg da strømkabel under baksetet og inn i bagasjerommet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er redd for at noe ska gå sunt! jeg trekker rett opp men det gir ikke etter! filler assa!

 

prøv å løfte litt forsiktig så dekselt bøyer seg litt, slik at du ser sånn ca hvor lista er festet. Så tar du tak i området der den er festet slik at det i værste fall bare er klipsen som slipper fra lista og ikke lista som knekker;)

 

var litt nervøs første gang sjæl, men er jo bare en måte å få den opp på og det er å dra;)

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår