Dr_S Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040210/NYHETER/102100164/1085 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 En av bilene fikk skader for over 3000 kroner. Fete vinterfelger får en si! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 faen at jeg begynte å kjøre den andre veien til skolen da!! hehe.. kunne skaffa meg litt kroner i kassa der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Dæwen!!! Da skal jeg ha erstattning for et stykk org golf 2 stålfelg som blei slått skeiv og punktering etter å ha kjørt i et hull som først blei satt opp slik spærring så en måtte kjøre utenom, men så blei den fjerna og da kjørte jeg rett fram. DUNK!!! Sa det, og felgen blei skeiv. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Precious Dæwen!!! Da skal jeg ha erstattning for et stykk org golf 2 stålfelg som blei slått skeiv og punktering etter å ha kjørt i et hull som først blei satt opp slik spærring så en måtte kjøre utenom, men så blei den fjerna og da kjørte jeg rett fram. DUNK!!! Sa det, og felgen blei skeiv. Synd fristen for innmelding i klagekonsulten er gått ut på dato da :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg