totta Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hjelp hva skal jeg gjøre prate med noen motor eksperter nå og lurer i grunnen på noe, jeg har jo sagt at jeg skal ha enten supra eller skyline motor, men nå har dem både anbefalt meg BMW 3.6/volvo/audi s2 motor(3b) hva skal jeg gjøre mmmmm Hva synes dere håper på noen gode argumenter her så jeg kan få bestemt det rotete hodet mitt, jeg vil ha noe som går fælt, og vekker oppsikt. pleas hjelp meg Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Audi deler i en opel høres ikke bra ut... men hva er vel råere enn en 5`er med turbo? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Bruk en motor innen GM-konsernet. Da kanskje det blir letter å godkjenne? ...men for all del ikkje putt en BMW-motor i en Opel. Det er det ingen Opel som fortjener! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Finne en smellt Corvette av nyere årgang? Jeg syntes egentlig du skulle funnet en GM-maskin. Men det er nå bare meg :D Ikke audi iallefall:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by KviljoRacing Finne en smellt Corvette av nyere årgang? Jeg syntes egentlig du skulle funnet en GM-maskin. Men det er nå bare meg :D Ikke audi iallefall:eek: 5.7 liter i Ascona:eek: Den blir frammtung den! eller kanskje en slik turbo-sekser som står i GMC Sycloone?? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by ElCamino Bruk en motor innen GM-konsernet. Da kanskje det blir letter å godkjenne? ...men for all del ikkje putt en BMW-motor i en Opel. Det er det ingen Opel som fortjener! Hvorfor ikke når Opel gjør det selv... i Omega 2,5TD MS Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Mike Sierra Hvorfor ikke når Opel gjør det selv... i Omega 2,5TD MS Tillgir de aldri for den tabben. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 seriøst, hadde du fått tak i en supra eller skyline maskin hadde jeg ikke engang vurdert noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 kan kjøpe 3.0l m3 motor av meg..... PS: ikke billig, kvalitet og hester koster....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 personli ville nu æ vælt en opel motor vesst æ sku ha stor motor.. en C30SE med 4liters sats og kompressor.. garrantert å få ut 420hk og 600nm på hjula.. eller en Lotus Omega motor.. Men igrunn e jo d ennu råar me 4sylindra turbo som e grovt tuna.. Ka me å turbo el. kompressor mate en i400 motor vesst man finn det?? Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg