Kekky89 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei! Jeg har kikket litt rundt her, lest noen tidligere tråder og blitt noe klokere på mitt spørsmål, men trenger fler svar! Jeg har nå byttet ut original stereo i min Opel Astra Sport 2000mod. med en Kenwood. Lest at problemer med original stereo er et utbredt problem, og samme med min. Har i den forbindelse noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på :) 1)Har nå satt inn en Kenwood KDC-BT6144Y, og vet dere om man trenger å kjøpe adapter for å få rattstyringen til å fungere på denne? Den adapteren koster 1200, noe som er mye for en fattig ung person som jobber i helsevesenet :P - Hvis svaret da er "ja, det trenger du", er det mulighet for å få fjernet knappene på rattet? 2) Jeg ønsker ikke å ha "track" og radiokanal i den originale skjermen i bilen, så da har jeg spart de pengene for den adapteren, for jeg ønsker kun å ha -Temp-Klokke-Dato. De to førstnevnte er der, men dato forsvinner når CD spilleren går på. Hvordan får jeg datoen til å vises permanent? -Har lest på forumet at det å klippe en grå ledning med en rød strek er løsningen, men også lest at man skal klippe en rød?! Takker for alle innspill! Best regards Kekky89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja, du må ha overgang. Hadde ikke giddi og fjernet knappene. Du må klikke grå med rød strek ja. Klipp den sånn at det går an å sette dem sammen igjen hvis det blir feil eller orginal spiller skal inn igjen Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg