Gå til innhold

Audi A4 1.6 2005 modell, greit kjøp?

Ranger emnet

Svolp

Anbefalte innlegg

Hallo gutta boys og alle flikkana!!

Har seg så at jeg har liten greie på bil men må te og handle meg en ny da vi har en liten på vei pluss ei bikkje..

Prisen jeg kan handle for er 160.000kr og har sett en del på opel astra, ford focus og har den siste tiden fått litt interessen for audi, aldri eid en så det er derfor jeg spørr..

Gjennom en som jeg kjenner som kjenner en som kjenner en annen fikk jeg et tilbud nå på en audi a4 1.6 2005 modell som har rullet 85.000km. Prisen lød på 150.000kr eksl omreg. Syntes ikke dette var så galt og vedkommende som selger bilen tar mer vare på bilen sin en kona! Regner med at den er godt hold(skal se og prøvekjøre før jeg bestemmer meg) Har også en ford focus 1.6 2006modell som bare har gått 15.000km, denne selges gjennom forhandler med 2år garanti til 165.000kr inkl omreg. Det er skade i bakfanger, venstre hjulbue bak(dårlig lakkjobb ved tidlig skade) Vedkommende som har hatt denne bilen er en gammal mann som har blitt fratatt forerkortet så bilen har en del riper og skavanker her og der. Forhandler har gått med på og pusse og lakke bakfanger samt flekke ripene med tilsvarende lakk.

Fornuften sier gjerne focusen pga kmstand mens stolthet og "vil ha" følelsen sier audi. Det er jo forholdsvis "sløve" motorer i begge men det er ikke en problemstilling denne gangen mtp valg av bil. Her er det årsmodell, kmstand og pris som teller.

Ble langt inlegg dette karar men setter pris på litt if and donts for de av dere som har greie på både audi og ford. Syntes prisen på audi var ganske god? Ser på finn at lignende audier ligger ute til rundt 20.000kr mer en hva jeg ble tilbudt.

takker for innspill, svar og meninger.

mvh Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider