MarcusN Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Det var en fin Mercedes 300E 4 Matic sedan for ca 1 måned siden til salgs på finn,gått ca. 180 tusen siden 1989 som er ingenting for en sånn bil.Jeg tenkte å kjøpe den men ombestemte meg fordi det går ikke an å senke 4 matic Mercedeser av den årgang,ellers en super bil. Mercedes W124 virker veldig interessant. Mitt "problem" er at jeg allerede har en bil i samme størrelsesklasse, som jeg helst kunne tenke meg å beholde. Derfor er det kanskje mest nærliggende å kjøpe en offroader eller pickup, men helst ikke så svinaktig tung som en Pajero. Litt vanskelig dette.. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Tar sjansen på å bumpe min egen tråd. Subaru Legacy er et bra valg, de går og går, kommer fram og samtidig har du en bil som er helt vanlig å kjøre utenom vinteren. Bare pass på rusta! Fulgte dette rådet, og kjøpte en Legacy 1995-modell. Krever litt bestemt bruk av girspaken, og differensialene høres godt. Men kjørekomforten er overraskende bra. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 transporter syncro, god bil og kjøre, lat men sterk diselmotor osv osv. hvor faen er en transporter god? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre93 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 hvor faen er en transporter god? Antar han mener t3. Den funker faktisk helt greit i terrenget med store hjul, høy bakkeklaring og sperr framme å bak! Minuset må være at det er en høy og stor bil... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Tar sjansen på å bumpe min egen tråd. Fulgte dette rådet, og kjøpte en Legacy 1995-modell. Krever litt bestemt bruk av girspaken, og differensialene høres godt. Men kjørekomforten er overraskende bra. Hyggelig å høre :) Har alltid hatt en Subaru i familien de siste 25 årene, og har alltid vært fornøyde! Håper du også blir fornøyd :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg