PoloBoy Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Høres ut som en gjeng med kliin gærne folk her jo...!!!!:eek: Hehe Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg dæljer løs på boksesekken min før jeg ber en liten bønn til xbox-guden Bill Gates. Pleier å ordne seg da. Hvis ikke så ser jeg på noen episoder av Will & Grace på dataen. Prøver å holde meg unna bilen når jeg er sint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 jeg knuser alt jeg har av kontroller/tastatur og kaster det ut vinduet... kjøper nye tastatur og sånn ganske ofte her :P har knekkt bord her...og slått høl i en dør som ikke tålte så mye som jeg trodde... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 slår i dører vegger ol.... men noen ganger går det jææævlig hardt utover harddisken på den bærbare skole pc'en:D den får skikkelig smake til tider:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Fyfyfyfyfy da ehrnst. Må ikke slå skolepcen din. Du vet hva loftet sier til det :D Personlig så blir jeg ikke så sur om jeg taper i et spill at jeg slår i tastaturet o.l. Mus og tastatur er for dyrt til at jeg gidder å herpe det. Men hender jeg kommer med noen saftige gloser. Er 50% nordlending så det ligger i slekta å banne litt :D Men skolepcen min har fått gjennomgå litt. Liste over ting som har vært bytta på den; Skjerm (2 ganger), harddisk (2 ganger), floppy, hovedkort, en del taster på tastaturet, cd rom, batteri. Det er det jeg husker hvertfall. Begynner å lure på om ikke de på loftet mistenker meg for å være hardhendt jeg... :rolleyes: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 ...... stikker på trening. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Kjekt med tråløst tastatur ;).. heh..Kommer ann på hvor sint jeg blir... har et tastatur med 11 taster igjen (trådløst).. det værste jeg har ødelagt er vel en cdrom og ett kabinett: Hadde et gammelt åpent maxitower.. Slo til det på toppen og det viste seg at det ikke tålte en dritt! så jeg hadde slått toppen av ramma ned i cdrommen :mad:.. en annen gang var rett etter jeg hadde fått det trådløse tastaturet mitt.. kasta det rett i døra.. så det er det tastaturet med 11 taster igjen... MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg var visst ikke alene likevel :D Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 har faktisk ikke ødelagt noe ennå tror jeg, men gjett om jeg har prøvd:) glad i ettertid at ikke tingen gikk til helvete likevel. men, engang jeg lan'a hos en kompis, gikk han ut å høgget tastaturet MITT i 2 med en øks fordi han dauva i Uoanger2 Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Selv sliter jeg ikke med noen spesiell urge til å kaste kontrollere osv. i veggen, men et realt "F*** I HELVETE" osv osv... hjelper alltids på humøret... Etter et minutt med mye banning så har det ofte kokt bra over, og jeg er rolig igjen... Experienced gamer, vettu.... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 en kompis av mg har sagd opp et tastatur med stikksag etter ei runde med cs :o Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by MR_Simba en kompis av mg har sagd opp et tastatur med stikksag etter ei runde med cs :o Personlig liker jeg å denge løs på tastaturet, og musa for gjennomgå den og :rolleyes: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Vel det er mange sinte mennesker i dette landet når vi spiller kult å høre jeg har selv et problem med at jeg faktisk kan sitte å riste fordi det koker over for meg og da blir jeg så ukonsentrert at alt bare svartner jeg har kasta klokka mi til en 1000 lapp i veggen så alle delene flaksa jeg har kastet en fjernkontrol til stereo i veggen jeg har oxo kasta cd'r ps2 kontroller har jeg knekt og musa kaster jeg i skjermen og tastaturet får sine slag di oxo har oxo kastet en pc skjerm i gulvet en gang! Når jeg blir sint prøver jeg å gå unna alt sammen mange ganger drar jeg ut å mekker bil og skrur opp de skruene jeg ikke fikk opp dagen før for eksempel eller så har jeg hogd ned trær en gang jeg ble sint :mad: Det er ikke bra for hjertet å bli så sint sies det men hva skal vi gjøre da skal vi selge ps2'n xbox'n nintendo'n eller pc'n?? Trukke det ass Jeg er gald dama skjønner når jeg blir sint når jeg spiller for da sier hun bare forsiktig at nå må du ta en pause og det har jeg spart en del penger på i det siste :D Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 jeg bruker som regel å slå det jeg klarer i pc skjermen, Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by kroffer Hva gjør dere for å få ut arresjonen *ARGH* Banker kjerringa.... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg