kroffer Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg er så sint nå! Har akkurat kastet PS2-kontrollen i veggen og forbannet NFSU både høyt og lavt.. Det er én bane jeg ikke kommer forbi og fy faen så forbanna jeg blir! Hadde det ikke vært fordi jeg ga meg i tide så hadde nok TV'en logget i snøskavlen under vinduet mitt (3 etasje) og den stakkars platen hadde blitt grillet i fjæra med bensin og etter alle satanismens ritualer! Men nei.. Vet at det kanskje er umodent og alt der derre at jeg blir så forbanna "bare på grunn av et TVspill", men jeg tror ikke jeg er alene? Hva gjør dere for å få ut arresjonen når dere (hvis der finnes noen?) bare aldeles ikke får det til med på et spill? *ARGH* Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 blir ofte forbanna når jeg spiller, da er det bare å sette seg bak trommene å dælje løs :dude: Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Skru av tv og alt rett før jeg koker over, går og gjør noe annet, prøver igjen neste dag.. Gjentar helt til jeg får det til :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Sommern: Kjører en tur og gir faen i alt og alle. Vinter med snø: Kaster snøball på det jeg ser. Vinter uten snø: Sparker på et tre eller noe annet jeg finner. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Setter meg rolig tilbake, setter på Metallica - Die, die my darling og skruer opp såpass at det gjør vondt i ørene.. hender også at jeg slår alt jeg kan i bordplaten, men prøver å unngå dette da det gjør litt vondt etterpå.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 skriker og banner og drar til det nærmeste jeg finner.. noe som har resultert i den del såre knoker ;P off topic: er misfits som har die die mye darling (men jeg vet metallica har covra den) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 pleier å slå alt jeg har i tastaturet, og så skrur jeg av spillet og gjør noe annet. Så prøver jeg igjen om en time...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hva er det verste dere har ødelagt i forsøket på å bli kvitt sinne? Har selv skalla sund en game boy, knekkt en supernintendo-spake, brennt 2-3 CD'er og litt annet små-stash.. Merkelig at tastaturet mitt fungerer fortsatt :P Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Slår i pulten eller på noe annet i nærheten og skriker som ei litta jentunge :) Kaste litt møbler og sånn hjelper også, men dama blir så jævlig nervøs hvis jeg tar av, så vanligvis blir det bare dæljing i bord eller pult :( Kan sterkt anbefale å anskaffe punching bag. Hadde det før, men nått ennimår. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg blir sur som faen. Mister som regel besinnelsen (ikke som regel som i ofte, men når jeg blir skikkelig sur), men er såpass heldig at jeg klarer å begrense meg til å slå i solide ting (bordet, skapdører). Har slått så jeg virkelig har angret noen ganger, men det er en deilig følelse å få det ut. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg slår til allt rundt meg..Sparker til pcen osv. Det jeg har ødelagt er et tastatur,et kabinett,en playstation kontroll og en siemens mobil.(kastet dritten i veggen da jeg fikk sladd på bilen to cm foran mål i gran turisimo 2) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 først blir jeg litt sur og etterhvert får tastatur,mus og gamepad gjennomgå med diverse slag og hvis det klikker totalt tar jeg et skrujern og går lås på tastaturet, blir dyrt i lengden det..... Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Generelt så kliner jeg til bordet, veggen osv. Driter i om det er murvegg, blir så forbanna at jeg driter i det, men er litt vondt etterpå da...hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Banner så jeg blir hes i stemmen..slår i bordet med det jeg har av kraft..har slått hull i skapdøra der jeg bodde før (var sånn plast/tre greie, fikk noen kutt på knokene av det ja). men har lært meg nå at det er best å skru av..og prøve igjen etter noen dager..da går det som regel bedre..(dette gjøres etter all banninga..slår ikke mer..ihvertfall ikke like mye som før) Eller du kan dra den andre varianten..da jeg var yngre og hadde fått Nintendo..ble jeg så sinna at jeg beit i kontrollen..slang den i gulvet osv osv..snurr fart med ledningen og inn i veggen..tja..det var gode gamle dager. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Setter på 'Breakstuff - Limp Bizkit' på full vreng... Etter å ha hørt gjennom den blir jeg rolig igjen.... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg