texas_ranger Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 baker meg en saftig pris og setter meg til og ser ut av vinduet mens jeg banner lavt for meg selv over det teite spillet.. ja jeg er en rolig person :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Haha! Må si jeg kjenner meg igjen i veeldig mye dere sier asså! Jeg blir snytforbanna og får bare lyst til å slå til noe der og da! Hjelper ikke å utsette det til når en får tak i en boksesekk eller noe! veggen bak sofaen vår har fått seg litt juling opp gjennom tidene :P men å slå med en makter ned i sofaen noen ganger duger det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hehe, har to stk ødelagte håndkontroller til ps2, det sier vel sitt :D Eller er såre knoker etter harde treff mot vegger og bord vanlig, men har nå annskaffet meg boksesekk som får gjennomgå litt.. hehe. Edit: En gameboy har også få en ødelagt skjerm forresten. hehe. slo driten mot kneet i agresjon.. "mista den ned" var forklaringa :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Får lyst til å slå noe men jeg har ingenting å slå på. Det er så irriterende når du blir forbanna og har lyst til å slå noe men har ingenting å slå utenom ting som koster oppimot 1k eller mer. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Kan bare gi deg med og spille når du kjenner du begynner og bli irretert iallefall, for da kommer du aldri gjennom banen.. Det pleier jeg og gjøre, så når jeg prøver igjen 2 dager senere har det en tendens til og gå på første forsøk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Bare setter meg tilbake, å sier rolig til meg selv : "Jaja, det er vel en mening med det.." Eller ikke :/ Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ja, det er sant. Ofte når du prøver på første forsøk så greier du det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hahahaha. Så mange gale mennesker, kan ikke si at jeg er så mye bedre selv akkurat. Jeg har nettop slått 3 hull i døren helt igjennom, neven ble ganske grisete men det var værdt det. NOEN SOM HAR BILDER AV DE KNUSTE DELENE? :D Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 når jeg blir forbanna gjør jeg ganske enkelt og prøver enten å knuse kontrollen eller kaste den i veggen :P Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Haha! Mannfolk :P Men det skal jo sies at jeg selv har satt tennene i nintendo-spaker, kastet det nermeste jeg finner og forårsaket et hull i døra hjemme (da var det ikke spill som var årsaken... men likevel.) Likevel blir det vel mest stygge gloser. Er ikke sånn som typen... jeg tør ikke tenke på hvor mange tusen han har "mistet" bare fordi han ikke får til spillet... Farlige greier det der i grunn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 og filmen, brenn tastaturet er ute nå! :) http://www.youtube.com/watch?v=NUbrSjqv7uA Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 før da klikka eg fulstendig, slo til tastaturet og musa, kasta det i veggen og altmulig fælt. :P Har heldivis roa meg nå så nå går eg vekk fra dataen i 5 min viss eg blir forbanna Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gjør som Texas Ranger, legger innpå en stor fin pris og kobler av med å se ut av vinduet. Men har en pult og en dør på samvittigheten å... Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 gått med 2stk mx510 og en G5 bare drar ned på expert å sier at den slutta å funke så får jeg ny.. men går mest i stygge gloser.. men den dagen dere blir som han her : http://www.break.com/top_rated/patiencechild.html PRØV å ring til noen eller dra til nærmeste sykehus.. Glenn. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 gjør heller som kenneth moen og bynn og drifte for og få ut agresjonen han har adhd og drifter istedenfor og knuse ruter Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg