krbarstad Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Skal montere tempgiver til min elektriske vifte. Men er usikker på plassering. Er det likast å plasere den mellom vannpumpa å radiator? Eller mellom radiator å termostathus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 på min så står den mellom radiator og termostat Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hadd temp givern mellom radiator å termostat sist jeg hadde montert el vifte. Men er usikker på om hva som er best av å ha den mellom pumpe-radiator eller mellom radiator-termostat. Noen som veit hvilken vei kjølevannet sirkulerer i motorene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 kjølevannet går jo inn der me vannpumpa å kommer ut me termostaten;) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Skal vel være mellom radiator og termostat. Er en grunn til termostaten er oppe, så blir nok logisk å ha føleren til vifta der og . :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg