Mbc202 Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hei, er det noen som har bytta pære i sin passat 01-05 stv? Skjønner ikke hvordan jeg skal få av glasset og komme til der som pæra er uten å ødelegge! Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Er det virkelig ingen som vet dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 (endret) Jeg mener det skal være bare å ta en kjøkkenkniv el.lign. under glasset og vippe det ut. Dekselet på lysene foran skal vippes ut i forkant (mot frontruta). Jeg regner med at den bak også helst skal vippes ene veien, men vet ikke hvilken. Tror du bare må prøve. Endret Juni 21, 2010 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Det virker som glasset "fjærer" mot den ene siden, men var ikke veldig villig.. merkelig at det skulle sitte så fælt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XC90 Black Edition Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Du må bare bruke en kniv og vippe ut holderen på midten..Lirke litt på hver side så kommer den :) Den fjærer vel mot begge sidene, men litt lirking er det som skal til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 den fjæra mest mot den ene sida serru så virka logisk at den skulle ned der.. har ikke prøvd å få den av da jeg fikk feil led pære men skal prøve litt seinere.. takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg