Awex Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Kjører du amerikaner? Liker du ikke hissige japse\eurobiler med turbo og alt for lite slagvolum\for få sylindre? Da er sannsynligheten stor for at du er en av disse: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll: Den var fet ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Lenge siden jeg har sett så mange strøkne hockyer på ett sted:D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 :usa: :rolleyes: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain::cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 FAN!!! Da er jeg avslørt en gang for alle da........ jeg er jo han tøffe til venstre på bildet!! Feteste brilla og greier.:D Hvorfor kjøre med halv motor når man kan kjøre med en hel........;) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Heeelt sheriff lol lol lol lol lol Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Originally posted by VEPSEN FAN!!! Da er jeg avslørt en gang for alle da........ jeg er jo han tøffe til venstre på bildet!! Feteste brilla og greier.:D Hvorfor kjøre med halv motor når man kan kjøre med en hel........;) Au, da!! Han derre med slipset..... helpme .... ehhh..... det er ikke meg, ikke meg, ikke meg, ikke meg!!! LOL :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Hyde Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 :mad: Hmpf... Siter You only live twice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 11, 2002 Rapporter Share Skrevet September 11, 2002 hahahahahaha så jævli bra!!!! lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg