Gå til innhold

Kan noen plz lakkere 745'en min?

Ranger emnet


Mathiasbore

Anbefalte innlegg

Okey, kan bli tøft det... må bare finne ut hva den fargen heter;) vet du hvor mange pakker med pulver jeg må ha? og hvem av de pulverene syns du jeg burde ha på hvit bakgrunn? :roll:

 

En 25g pose med pulver er nok til å lakke bilen, bruker bare noen teskjeer med pulver pr liter lakk. Jeg har bl.a. troen på Electric Blue Candy Pearl, den har jeg prøvd ut og den gir et meget fint blåskimmer i sola. Ellers har du jo pulver som gir skimmer av både lilla, grønt og blåskjær samtidig, som riktig perlemorlakk gjør.

 

Jeg kjøpte også en pose Purple Candy Pearl, den var fin på hvit bakgrunn den også da..

 

Kjøpte også et glass med Fire Red Flakes som er helt rått på blanksvart forøvrig, det fikk lakken virkelig til å sprake i rødt glitter. Men den er altså beregnet på sort bagrunn.. Og utifra den lille mengden jeg testet og hvor godt den dekket så burde et sånn lite 4oz glass rekke til minst 2 normalstore biler. Og da med 2-3 strøk pr bil.

 

Men bruk helst sprøyte med underliggende kopp til flakes, og legg ei kule eller en mutter i bunn så du kan virvle opp flakes'n mens du sprøyter. Ellers kan du få ujevnt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir stilig det ja... jeg får bestille en pose, så holder sikkert det:) kunne du prøvd å få modda på addon sideskjørt og bakskjørt på bilen? kan lage en tråd når jeg har lakkert bilen og fått på alt stæsjet ;)

...............__________

......____//_____l_________

----,o-----volvo FOR LIFE ----@)

----`----(@)=========(@)-`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk;) nå har børsa blitt tøff vettu:D bare å øve mer på Photoshop, sånn at bildene blir 100% perfekt;)

 

Bare hyggelig:)

 

Ja, jeg må nok øve mye før jeg får noe 100% resultat. Jeg er bare hobbybruker av programmet, og fortsatt nybegynner. Men jeg syns det er gøy å eksperimentere, spesiellt med biler da. Siden jeg har sånn interesse for bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår