Morten-S Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hei Er ute etter en ny bil og vil bare forhøre meg litt om angående denne type bil.. Den jeg har sett på har gått 160k km og prisen var på 170k. Er det noe jeg burde være på utkikk etter? Er automat kassene dårlig? Er det mye problemer med motor utennom vanlig slitasje eller er de drift sikkre? Eller andre ting dere vet om som jeg burde passe på :) Takk på forhånd. Mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Kamakslingene på denne motoren bør ha vært byttet da de ofte går i stykker og koster rundt 40k å fikse .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 ok tok å leste litt på nettet angående dette med kammen.. :).. Jeg har sendt en mail for selger for å få all info som har blitt gjort på bilen siden den kom til norge.. Men det følger med garanti på bilen inntill 220k km.. Får se hva svar jeg får til svar.. Men som jeg har lest så er de loonglife intervallene helt på jorde.. Kjører når en 98 Tahoe og har bytta olje hver 7000 km og den går som ei klokke og enda ikke bytta noen deler.. Kommer til å gjøre det samma på den nye bilen jeg anskaffer meg.. For kan ikke pendle med en bil som drekker 1.5l mila fra sætre til lørenskog :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Mye problemer med både motorene og girkassene her. Alt har jeg ikke oversikt over, men folk på Audi/VW forumet vil generelt ikke anbefale denne... If forsikrer den ikke pga mye problemer med motor og girkasse og den har kommet i bånn av div. bruktbiltester. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 ok takk skal du ha.. Da holder jeg meg unna 2.5 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Har du en plan-B angående ny bruktbil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 hehe har det.. Tenkt litt på en 2002-2003 a4 1.9tdi stasjon den med 130 hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 hehe har det.. Tenkt litt på en 2002-2003 a4 1.9tdi stasjon den med 130 hk :) Har du et maksimal-beløp? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 max nå er vel en 150 kanskje.. Kjøpte nylig hus så da må man minke på andre ting :D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=23049724 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22593565 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21593012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22302964 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DosMetros Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jasså, har kikka på allroad jeg også. Veldig mange 2.5tdi med 180hk, men disse er altså ikke til å stole på (hvis ikke kammer er skiftet)? Er ikke så mange 2.7 biturbo å velge mellom...men det bør da være et greit alternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Takk for info Audi-Quattro :) Det ble en 5 dørs 2002 A3 1.6 på meg på fredag, Strålende fornøyd med bilen. Trenger bare noen tøffere breiere felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Takk for info Audi-Quattro :) Det ble en 5 dørs 2002 A3 1.6 på meg på fredag, Strålende fornøyd med bilen. Trenger bare noen tøffere breiere felger :) Bare hyggelig! :) Hva ga du for herligheten? Km utstyr bilder? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-S Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Ga 99t og den hadde gått 110t km Utstyret vet jeg ikke er tillegg eller om det er sånn standar pakke :) ESP Klimaanlegg ABS-bremser Airbag foran Sideairbager Antiskrens Antispinn CD-spiller Fjernstyrt sentrallås Oppvarmbare Speil Grøftelys El speil El.vinduer Metallic lakk Oppvarmede seter Servostyring Stålbjelker Tilhengerfeste Startsperre Farget glass Dette er bare noen bilder fra salgs annonsen :) Det som skal gjøres er å få noen nye felger som fyller hjulbuene og få montert noen høytallere i bakdørene.. Vet du kanskje om det ligger klart med ledninger der fra før? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg