Gå til innhold

Min 2009 Audi A4 1.8 TFSI

Ranger emnet


stevieg

Anbefalte innlegg

US-lys på disse bilene syns jeg ser griserått ut.. Felger, USlook, senking og toning av ruter? Xenon både oppe og nede! :) Muligens chip? Noe mer vet jeg ikke :p

 

for de uten så alt for mye peiling (inkl. meg), hva er USlook? :p

 

Felger er iallefall første prioritet, så kommer vel bilder av det til neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du en 1.8TFSI til og bli 120hk?! :-p

 

haha, har lurt på det samme! den gamle 1.8 20ventilern til vag hadde 125 hk uten turbo :D

Men det virkelig bra med denne TFSI'en er at det bare er data-ting som er endret i forhold til en 160hk, så den har like stor turbo. Når den chippes får den like mye effekt som en 160'er = ca 210hk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
haha, har lurt på det samme! den gamle 1.8 20ventilern til vag hadde 125 hk uten turbo :D

Men det virkelig bra med denne TFSI'en er at det bare er data-ting som er endret i forhold til en 160hk, så den har like stor turbo. Når den chippes får den like mye effekt som en 160'er = ca 210hk :)

 

Dej ej najs:D Det er jo bra da. Sparer jo litt på å kjøpe samme bilen da bare med 120hk, ettersom avgift norge skal ha sitt så..

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Æsj, har nå fått vite at felgene jeg skulle bestilt ikke var på lager alikevel, siden jeg skulle ha med rød kant.. Frister heller ikke å vente 2-12 uker på at de skal bestille felgene, siden sommeren ikke varer så veldig lenge i Trøndelag..

 

Noen som vet hvordan MAM 7 Nuvo tar seg ut på Audi B8?

 

MAM7_Nuvo.jpg

 

Mens jeg jakter på felger, så skal jeg også kjøre på med følgende mods:

 

# Rieger sideskjørt

# Frontspoilerlippe

# Bakrutesenker

# Baklukespoiler

 

Høres ut som gode planer ;)

Legg ut bilder når du begynner å jobbe på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår