Gå til innhold

7x15 skrudde OZ Racing/Vega 4x100 ET25 *SOLGT*

Ranger emnet


635csi

Anbefalte innlegg

Tenkte å lufte interessen for et sett med nyrenoverte 3-delte OZ Racing/Vega i dimensjon 7x15. Har ikke bil de passer på for tiden, så da bytter jeg dem heller i penger jeg kan bruke på andre prosjekt, hehe :)

 

Dette er gjort med dem siden jeg kjøpte dem som rep.objekter:

- oppretting hos Wheelie

- renovering/polering av felgkanter (masse sliping, pussing og polering!!)

- eloksering av originalbolter i gull farge

- pulverlakkering av sentrene i retro gullfarge

 

Felgkantene er ikke 100% strøkne mtp. hakk da det hadde blitt for mye å slipe bort før polering, men dette vises kun på meget nært hold. Ellers er felgkantene meget blanke kan man si

Mangler senterdeksler da jeg opprinnelig bare tenkte å bruke dem som vinterhjul, derfor har jeg ikke snudd verden opp ned for å få tak i deksler heller.

 

Her kan man sjekke ut renoveringen av felgene:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=137165

 

Ved seriøs interesse kan jeg ta bilder av hver enkelt felg, så evt. kjøper kan få se de små skavankene som finnes. Forventer ikke å få gull og grønne skoger for disse, men tenkte hvertfall å undersøke litt hva folk er interessert i å betale for noe sånt.

 

i7szws7phr606cfndugz.jpg

15ae2j0e68kb4tjtdf0m.jpg

4d738l9tbf1u5c997xbd.jpg

mdzmiowuvmp45jpqz5fi.jpg

 

Er ikke så ofte her inne på forumet, men jeg kan treffes på tlf 92043425

Endret av 635csi
Solgt

97 BMW 725tds

83 635csi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken pris går du ikke under da?

 

Tenkte å se om det var mulig å få 5000,- for dem, uten at jeg vet helt hva markedsprisen på noe sånt er. Har fått mange henvendelser fra forskjellige plasser jeg har lagt dem ut for salg, men alle lurer stort sett på pris, har ikke fått noen konkrete bud ennå.

97 BMW 725tds

83 635csi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår