Gå til innhold

Lappen tilbake for 5. gang :D

Ranger emnet


Shibbs

Anbefalte innlegg

fort gjort å bli tatt.. hvertfall i sentrum av forskjellige steder;)

 

å miste lappen pga burning er jo totalt latterlig, så har forståelse for at du driter i det..med mindre du spinner over folk, så er ikke burning farlig, det er en form for abstrakt kunst.. med skjønne ringer og striper på asfalten... tommelen opp fra min side

 

vi trenger flere hobbyanarkister i dette kjedelige landet.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får innstallere impulskontroll. Selv om det er ekstrautstyr er det verdt det i lengden.

 

haha, det hadde nok vært no. ønske meg til bursdag da :)

Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser

Goværsbilen Bmw 530 E12 1976

Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222

Skrota Bmw 520 88 12v

Skrota Merce 190 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem hva de andre sier nå :D,,grattis med lappen :D, når er det ryen gutta kan kommme for å feire?

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet. Har bare det problemet at jeg blir så sinnsykt gira, hvertfall hvis mange ser på( blir fort litt PR-kåt). hehe :)

 

hehe, kjenner til den, men tenker heldigvis på at dekkene og motor har ikke godt av det =P

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk er forbruksvare og har bare godt av det, og motoren er det heilt topp å straffe litt av og til...

 

Og ett lite tips... Det er mindre sjanse for å bli tatt hvis du herjer rundt forbi på veien enn på en parkeringsplass hvor mange står å ser på.. Er bare å ikke smelle så hardt at du ikke kommer deg videre.

If it aint broken, don't fix it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til nytt navn på tråden: Tråden der norges dummeste skryter av sine bravader bak rattet...

Endret av Reodor F
Dersom jeg først skal harselere med de dumme bør jeg skrive noenlunde riktig...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår