TheStian Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hei :-) Skal bygge om til Xenon på min 93 S4. Er på jobb(sjøen), så får ikke sjekka hvilke perer som står i, men tror det er: Nær: H1 Fjærn: H1 Tåke: H3 Stemmer dette? er litt usikker på om det er H1 eller H3 i nærlysene. Noen som kan bekrefte dette? :-) Også lurte jeg på hva som er forskjellen på standard xenon og "digital slim" Mvh. Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 H1 i nær og fjern og H3 i tåkelys er helt korrekt :) Og husk å ha korrekt høyde til enhver tid! Når du har byttet til xenon så kommer du "aldri" til å bytte tilbake :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheStian Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Takk for det! :-D Da blir det bestilt fra statene i kveld :-) Så er det bare å glede seg til å komme hjem å montere :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Åssen er det på eu kontroll når man bytter over til xenon? Er det godkjente kits? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Nei, det er ikke det. Xenon skal KUN bli montert på biler med automatisk høydejustering av lysene. Du vil altså IKKE få bilen godkjent med Xenon. Men bare å koble av før kontrollen, og koble på etter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Ok! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Nei, det er ikke det. Xenon skal KUN bli montert på biler med automatisk høydejustering av lysene. Du vil altså IKKE få bilen godkjent med Xenon.Men bare å koble av før kontrollen, og koble på etter :) Skal også være godkjente lykter til det ettersom vanlige halogenreflektorer sprer lyset og gjør det dårligere :) Om det er mulig ville eg kjøpt skikkelige projektor lykter. Du vil få myyyye bedre lys istedet for jallaxenon lys man får i en vanlig reflektor :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Skal også være godkjente lykter til det ettersom vanlige halogenreflektorer sprer lyset og gjør det dårligere :) Om det er mulig ville eg kjøpt skikkelige projektor lykter. Du vil få myyyye bedre lys istedet for jallaxenon lys man får i en vanlig reflektor :) Ja, dét og! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekurikekaka Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Er det også H1 på Audi 100 2.3E ? Og er det noen som har erfaring med billige LED lykter fra eBay? Er så sinnsykt dårlige lys på bilen min også skal jeg kvitte meg med den snart, så gidder ikke å koste på den noe mer. Trenger bare noe som jeg kan bruke i vinter som fungerer bedre enn halogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Er det også H1 på Audi 100 2.3E ? Og er det noen som har erfaring med billige LED lykter fra eBay? Er så sinnsykt dårlige lys på bilen min også skal jeg kvitte meg med den snart, så gidder ikke å koste på den noe mer. Trenger bare noe som jeg kan bruke i vinter som fungerer bedre enn halogen.. Hvis du har disse linselyktene med 2 linser og reflektor til fjernlysa er det H1 nær- og fjernlys og H3 i grøftelysa. Hvis du har den vanlige reflektoren som 100 C4 kom med er jeg usikker men tror det er H4. Da er det altså 1 pære pr. reflektor. Correct me if i'm wrong. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekurikekaka Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg har ingen grøftelys, så da regner jeg med at det blir H4? Jeg mener å huske at det var H4, men ble så usikker når jeg leste ting om H1. Noen her som har erfaringer med LED lys istedenfor halogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Det er 2 forskjellige originale lyktekastere på C4 modellen. Original 100 bensin: H4 Linselykter S4/TDI: H1 & H3 Tenker du på LED-pærer? LED-pærer lyser langtifra godt nok! Det gir så vidt noe lys iforhold til Halogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg