BasseBoii Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Idag skulle jeg bare rolig hjem igjen. Hjem til meg så har vi fiine lange landeveistrekker med 60 sone :( men jeg følger sjelden dem. Og etter å ha kjørt 3 km elns så legger jeg merke til at en politibil nærmner seg bak. En vito. uniformert bil. i det jeg kommer rundt en sving er det klampen i bånn. Og da politibilen runder svingen kommer blålysene på. Men jeg er jo kjent.siden jeg kjører veien her hver dag så jeg satset og parkerte bilen. Men hva kan skje nå? Kan jeg bli tatt? selv om dem ikke ha bevis for at jeg kjørte bilen? gått snart 5 timer siden det her skjedde. Ennå ikke kommet noen hjem til meg. Har dem kamera funksjon i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 tror du de fikk bilens skiltnr.? tviler på at du blir tatt når du enda ikke har hørt noe nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BasseBoii Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Vet ikke hvor lenge dem lå bak meg. og dem har ligget bak meg med god avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Om de ikke så deg, så var det ikke du som kjørte. Det var en nær slektning(for nær slekt mener jeg du ikek har vitneplikt for), men du kan ikek si navnet. Og hadde de sett skiltet hadde de slått det opp, og møtt deg hjemme hos deg selv antageligvis -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BasseBoii Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Så hvis min mor nekter å vitne så blir det ikke noe sak? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 vent 24 timer med og kjør... etter det skjer det nok ingenting 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Lurt å skrive om saken på et åpent forum :) BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvis du gir meg reg.nr på bilen din, så kan jeg ringe politiet og høre om du er etterlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BasseBoii Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 TjaTja. høres fristende ut : ) Men jeg lar vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 TjaTja. høres fristende ut : ) Men jeg lar vær Du er bra lur:assman:assman audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Lurt å skrive om saken på et åpent forum :) Hvorfor skulle det ikke vært lurt? har ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hvorfor skulle det ikke vært lurt? har ingen betydning Neivel? Vet om flere karer som har blitt hentet av purken ved at han har skrevet om saken og "innrømmet" det på et åpent forum. Det er ikke sånn at politiet IKKE vanker på norske forum vet du... :) BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlphonseSantoro Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 (endret) Var en gang jeg kjørte i 50 i en 30 sone og da var den en sivil purk (han var ikke på jobb, kjørte forbi der han bodde) som ringte sentralen og ga de skilt nr. Jeg hadde vel kjørt 300-400 meter før jeg fikk telefon fra politiet :O Så tror ikke de vet hvem du er. Men de kommer nok til å være på utkikk etter deg siden de kanskje har sett hvilken bil du har. Endret Juni 7, 2010 av AlphonseSantoro Toyota Carina E, 1.6L XLI S, 1995 Mercedes-Benz 230 E, 2.3L, 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Neivel? Vet om flere karer som har blitt hentet av purken ved at han har skrevet om saken og "innrømmet" det på et åpent forum. Det er ikke sånn at politiet IKKE vanker på norske forum vet du... :) Jo, men en post som er skrevet på et åpent forum holder ikke som bevis i en rettsak. Kan være hvemsomhelst som har skrevet det... '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jo, men en post som er skrevet på et åpent forum holder ikke som bevis i en rettsak.Kan være hvemsomhelst som har skrevet det... akkuratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg