MaartenE Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 har def topppakning på en legacy 91/92 mod venstreside. men en toppbolt går i innerskjermen. må motoren ut, eller finnes det et triks for å få av toppen mens motoren står i bilen? mvh maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Jeg har sett det gli ut, men vet ikke hvordan, men tror toppen bare løftes ut med skruene i. Ellers skal motor egentlig ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaartenE Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 den ene bolten nede mot torpedoveggen er en halv til en cm for lang til å gå klar av blokka. enten må motoren tilsvarende mot høyre eller så kan det være mulig å slippe traversen ned et par cm for å dra bolten ut mellom rammevangen og traversen. men aner ikke om det lar seg gjøre å slippe den ned så mye uten at styring, eksos etc nå taes ned maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruktbilen Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Gammel tråd men jeg prøver, er dette samme motortype /fremgangsmåte som min impreza 1.6 4x4 94mod.? Er litt olje på begge sider her:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Lekker sikkert fra toppdekselpakningen din og ikke toppakningen, sjekk det ut først så du ikke river topplokket uten grunn. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruktbilen Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Haloys. Takk for respons. Toppdekselpakning, hvor hva er det? Jeg skal legge inn et bilde i morra så det er litt enklere å forstå åssen det ser ut. Men det virker ikke som det lekker av topppakningen. Er liksom bare et skittlag på begge sider delvis av olje og skitt. Jeg utelukker vel topppakning med en vask og ser utviklingen derfra. Prøver det er morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Det dekselet som sitter over kamakslingen. Kalles også ventildeksel, sitter en pakning der og som det er er ganske kjent at det lekker litt fra på subaru. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg