PetterS Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Hei. Skal lakkere bilen min i løpet av kort tid nå. Skal pusse den ned selv, men lurer litt på hvilket pussepapir jeg skal bruke.. Har hørt at jeg kan pusse ned med 240 og deretter vannslipe med 800 ? Noen som har erfaring med dette og vet hvor fint pussepapir som skal brukes for best resultat? Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 holder med at du bruker 500 papir;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Kommer ann på hvilken stand bilen er i.. Er den gammel med litt rust, endel stein sprut, sparkel osv må du sikkert ha grunning på hele. Da kan du pusse den ned med 240 hele bilen. Er den forholdsvis ny, og lite skader/defekter, holder det å legge grunning på deler av bilen, slip med 240 der du skal ha grunning og 500/800 ellers.. Og slipe ut 240 med 800 og vann er bare TULL og funker dårlig.. Du skal pusse lenge for å få vekk de ripene med 800 for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Så da er det lite smart å pusse ned bilen med 60' papir? :P *gjemme seg* Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Nei det er ikke smart. Max grovest før grunning 180.. Jeg pleier å bruke 240.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg