Gå til innhold

Noen som kan med opera her??

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. Har problemer med opera..

 

Jeg får ikke gått inn på nettsider som omhandler noe med flashplayer eller noe slikt.. F.eks Youtube, Nettbanken som har JAVA, etc..

 

Når jeg er på youtube, står det at jeg må oppgradere til nyere versjon flash osv, men det har jeg gjort 4-5-6-7 ganger nå, uten forbedringer i Opera.

 

I Mozilla, så funker det fett..

 

Noen som vet hva det kan komme av..? :|

Er igrunn jævli irriterende..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedde det samme med meg men jeg klarte å fikse det. husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. men mener at jeg lastet ned flashoppdatering. gå gjerne rett inn på adobe.com lagre den til skrivebordet ditt uten å åpne den. så tar du å sletter all historien din i opera. lukker opera. installerer flash fra skrivepulten. og etter det så funka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan være litt forvirrende er at du trenger en egen flash versjon til Opera/mozilla/firefox i tilegg til den du har til internet explorer. Men går du inn på adobe.com fra Opera, så bør den gjenkjenne nettleseren og tilby deg riktig versjon. Etter å ha installert den, skal du stenge Opera og starte på nytt. Da har det alltid fungert for meg. Jeg har installert Opera og flash på en haug maskiner, og har aldri hatt noen problemer.

 

Dersom java heller ikke fungerer, så gå inn på sun.com å last ned en java for Opera/mozilla/firefox og installer den. Skal ikke være noe problem å bruke nettbank etter det.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort omtrent alt dere sier fra før..

Første gangen jeg installerte alt, lasta jeg det ned til skrivebordet, lukka alle nettleserene, og innstallerte programmene, for så å åpne nettleseren igjen.. Og dette har jeg gjort flere ganger nå, uten at noe funker.. Alt blir installert og funker flott på mozilla, men ikke i Opera..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår