_MazdaPowah_ Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Jeg har en mazda 929 å har nettopp bygd 2 subber(zachry bx-812) å lurer på om jeg må vende subbene mot seteryggen eller mot bagasjeromslokket? Hva er det beste for at de skal spille best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 jeg har best erfaring av å ha subbene utover.. I allefall i denne type biler Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 er bare å prøve begge deler egentlig Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 vend de utover! ellers vil bare seteryggene blokkere for trykket. bør vel ha ca 40 cm klaring foran subbene. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Vend de bakover! Da kan man nytte seg "akustisk forsterkning" pga. at lydbølgene reflekteres i bakplata på bilen. (Ja, det spiller som regel høyere enn forovervendt ditto, iallefall i kombi- og stasjonsvogner) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Da må ihvertfall elementene ha en klaring på ca 5 cm for at det skal fungere på en positiv måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 er vel kun en eneste måte å finne det ut på, PRØVE!!! men et godt tips e å prøve å fasevende elementene etter at de er montert.. fikk endel fastere bass etter at de ble fasevendt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg