Domin00 Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Lurer på å senke merca litt og få den stivere, vil ikke ha den kjempelav så jeg får problemer med fartsdumper osv... Derfor trenger jeg tips til hvor mye jeg bør senke den og hvilke puter jeg skal bruke. Har bare tenkt til å bytte fjærer, demperne er ganske nye, er bilstein dempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 De beste senke fjærene, er vell fra H&R og Eibach, som senker 40/40mm. H&R får du kjøpt på Brems.no sine sider, å Eibach får du kjøpt hoss Hellanor, men disse er veldig dyre(3800,- veiledende) Så H&R er vell det beste 190n har nå det med at hjulbuene, er lavere bak enn forran. Så kanskje 2er puter forran er tingen for deg? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 enig med glufsa...hufsa ,mente je.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Domin00 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Hva med dissa http://www.v-maxx.no/WS/index.php?main_page=product_info&cPath=1_72_160_161&products_id=114 følger det med puter eller er det noe man kjøper utenom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Kjenner ikke til de, men de er sikkert gode. Jeg ville ha gådt for H&R. Men ser at de har noe ventetid med å levere, da de er tom på lager. Fjærputer må du kjøpe i tillegg, hos Bos eller lignende.... ;) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 kappa biltema fjærer fra de litt større merc 300e etc funker fjell, caravan fjærer så er de bra stive Kompis hadde det, lav og fin bil, go å kjøre Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg