Gå til innhold

MacGyver93's Golf 2 1,6L GL RAT-LOOK THE END

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

 

Du har god tid ser jeg.... 200 flytter seg ikke særlig godt... IKKE tenk på og kjøp 200D! Da har du 55 spreke Dieselhester, som med 4 trinns automat, tar deg fra 0-100 på "bare" 30 sek.... Den har ikke mer enn 125 NM heller...

 

Nei, kjøp deg en 300TD Turbo, da har du stasjonsvogn med masse plass, diesel, turbo, som gir deg 125 HK og automatgir. Mercedes med manuell passer ikke bilen særlig godt.

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenkte faktisk på og kjøpe en Mercedes. Da må ikke du ødelegge med "Volvo"-kommentarene dine!

Det finnes ikke bedre biler enn Mercedes!

nå kjenner eg at blir eg povosert her!!! Volvo er nå bedre den på sine områder, så ikkje kom her med den tonen takk!!!!! Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ro ned nå småjenter! :D

det som var var at den sto rett borti gata hær :)

hvist jeg hadde kjøpt den skulle det blitt senke fjærer og kanskje noen eikefelger.

skikkelig clean mafia stil altså :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøp deg en 300TD Turbo, da har du stasjonsvogn med masse plass, diesel, turbo, som gir deg 125 HK og automatgir. Mercedes med manuell passer ikke bilen særlig godt.

 

Ja dæven, diesel og automatkasse går unna. Personlig har jeg heller aldri likt automatisk slure kasse. Men det er jo min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår