Gå til innhold

Syttenåring i camarocup!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten?

Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten?

Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik

 

fins det noe du faktisk er positiv for?? eller er alt bare negativt?

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins det noe du faktisk er positiv for?? eller er alt bare negativt?

 

Selv om jeg selv ikke er så begeistret for drift-r sine holdninger og standpunkt til tider, som ofte er litt for negativ, så deler jeg synet hans her.

Er godt mulig at gutten har talent, men det hjelper da virkelig på at pappa har penger.

 

Minner meg en episode jeg tilfeldigvis så av det programmet med Hulk Hogan. Guttungen hans fant ut at han ville begynne å drifte, og med pappas kontakter endte han opp i en viper, som han kræsja 2 ganger. Det var folk der med sansynligvis mye større talent, men de jobba hardt og sparte penger bare for å ha råd til dekk.. Tenk om de hadde hatt samme muligheter? Men verden er urettferdig, det er det bare å leve med, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det heter talent og ikke tallent, men du er unnskyldt. ;)

Forøvrig gøy at det dukker opp unge talenter innen motorsport!

Beklager på det sterkeste!

 

msiunnelse? hvorfor skla man være misunnelig om pappa betaler sporten?

Blir jo som på lik linje med Gislerud.. Gutten vinner det meste. ikke så rart når porsha han kjører koster 1.5mill kroner mere enn den dyreste av motstanderne;)og de penga kommer ikke fra hans egen lomme for å si det slik

 

Men er ikke camarocup en cup hvor bilene skal være tilnærmet like da? Ikke at jeg har lest så mye om den grenen i det heletatt.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som vanlig er de fattige misunnelige på de rike...

 

syns det er bra at han får støtte jeg, jo flere som har muligheten jo bedre:)

 

det JEG er mest spent på er om han er ålreit, eller er av den nye generasjonen taperbarn som er arrogante og selvutnevnte verdensmestere.

Jeg ser han kjører epa, det tyder jo på at han har over middels god intelligens.

 

Drft-r er unnskyldt, hadde selv vært frustrert hvis jeg hadde hatt 200sx.

 

Amerikanere og epa, det er ekte biler det.

 

Ønsker her Akre lykke til med framtida! Stå på!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår