jeyolf Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 hei, plages med min kjære golf, har byttet dynamo og startmotor, men samme feilen enda. startmotor slår ikke ut etter start, men kobler jeg ifra tynnkabeln til dynamo slår den ut som den skal. da lader ikke dynamoen når jeg putter ledningen tilbake. har sjekket alle ledninger fra dynamo via startmotor til batteri osv uten å finne noe feil. er det noe rele' eller tenningslås som kan være defekt? håper noen kan hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Bryteren på tenningslåsen kan være årsak til mye rart på Golf3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 veit om flere golfeiere som har en ekstra tenningslås i hanskerommet, du veit alldri når de streiker, bare at sjangsen er stor for at du da er langt fra folk og fe... Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeyolf Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 har byttet tenningsbryter, startmotor og dynamo. har akkurat samme problemet. er det noe annet som kan gjøre at ikke startmotoren slår ut igjen? :(. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg