tsracer Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 skal koble på turbo trykkmåler på en omega 2.5td hvordan er dette på diesel? har kunn hat bensin biler så ikke så mye kunnskap om disel biler enda. finnes det noen nipler jeg kan koble på? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 eg har dette på min og den er samme typen som din vist du har x25td motor. har tegning på dette i bilen men bilen står ikkje hjemme for tiden så får ikkje finne det frem men vist eg husker det skal eg ta noen bilder av det i morgen når eg skal oppom og så legger eg det ut vist du ikkje har fått svar til da. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 eg har dette på min og den er samme typen som din vist du har x25td motor. har tegning på dette i bilen men bilen står ikkje hjemme for tiden så får ikkje finne det frem men vist eg husker det skal eg ta noen bilder av det i morgen når eg skal oppom og så legger eg det ut vist du ikkje har fått svar til da. oki ja det stemmer. ja vis du hadde hvilet det så hadde det vært suppert :) Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bare og sette på ett t stykke på slangen som går til map sensoren. Svart liten dings med slange på. Sitter på høyre side i motorommet. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 her er et bilde som viser hvordan. den røde streken viser hvordan t stykket står. den som kommer ovenfra er røret som går inn i kupen til måleren. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg