The Gølf Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 da er justerbart senesett handlet. Har gått for typen Ksport. Aldri vært borti dette, men det høres ut som et bra alternativ:) Noen som har erfaringer? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Har K-Sport selv :) Har fungert kjempebra hittil :) Hvor mye betalte du og hvilken K-Sport sett kjøpte du? Mine er ihvertfall kun for banebruk og kjørt med de en god del på dårlige veier og nå etter snart 2 år så har ene coiloveren vist tegn på lekkasje. Har ikke merket noe til det på kjøringen. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet September 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Her er senkesettet mitt fra Ksport.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg monterer dette? Fjørene fremme er jo så smale i forhold til de orginale, slik at de ikke passer oppe i den gummiforingen( der hvor fjøra skal passe inni) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Du må bruke noen deler fra originale fremre demperne når du skal montere de nye. Finn vx2go sin tråd her inne, han har guide for montering (riktignok KW sett da). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg