Gå til innhold

Min Avant

Ranger emnet


marusolsen

Anbefalte innlegg

Audi A4 1.9TDI avant

 

Har nyli gått til innkjøp av audi b5 avant, så tenkte eg skulle lage meg en lite tråd her. Sånn eg kansje kan få gode tips til bilen :)

 

Planer

 

(x) Grøftelys

() 18" Felger

() Justerbart senkesett

() Helsoting av ruter

() Xenon

() Anlegg

() Facelift hovedlykter

() Led baklykter eller sota

() Chrome speil

() Mindre antenne

() Lyktsenker

() Takspoiler

(x) Lakke grill

 

Kom gjerne med ros og ris

 

DSC00091.jpg?t=1274739863

 

DSC00094.jpg?t=1274739994

 

DSC00093.jpg?t=1274740024

 

DSC00092.jpg?t=1274740053

Endret av marusolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en meget pen bil!:) Men 1,8 tdi? sikker på at det ikke er 1,9 tdi?;)

 

Planene høres jo greie ut de:) Men med xenon så bør du skaffe facelift lykter med linser og justere lysa dine litt ned! Er noe jævla drit å møte folk med ettermontert xenon i tuneller eller om kvelden:D

 

Men ellers tror jeg det blir braa:) Lykke til videre og oppdatert med bilder;)

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel begynne med å gratulere med b5 da:D og så sier jeg som sakt før her, facelift lykter:) og fjærn antennen evt få på en kortere en. Det var min mening/tips da;)

 

Takk for det, ja var planen med mindre antenne, ting begynner å skje når eg får solgt gamlebilen, og fått vekk en del rekninger som den har forutsaka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fin bil! Tok seg faktisk bra ut med hvite felger..

 

Men jeg lurer på hvordan du bygger anlegg? Jeg har også en Avant, 2000 mod. Den har bare noen ganske så ubrukelige fronthøyttalere, og er en av de få A4`ene jeg har sett som ikke har høyttalere i bakdørene. Noe som er litt rart, siden den har sportspakke og annet snacks..

 

Uansett, hadde vært fint å få vite litt om hvordan du legger det opp! Jeg har kun erfaringer med å bygge i sedan fra før, og der har man jo hattehylle og skjult bagasjerom.

2000 Audi A4 Avant 1,8

(x) 1989 Audi 80 2,0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Tok seg faktisk bra ut med hvite felger..

 

Men jeg lurer på hvordan du bygger anlegg? Jeg har også en Avant, 2000 mod. Den har bare noen ganske så ubrukelige fronthøyttalere, og er en av de få A4`ene jeg har sett som ikke har høyttalere i bakdørene. Noe som er litt rart, siden den har sportspakke og annet snacks..

 

Uansett, hadde vært fint å få vite litt om hvordan du legger det opp! Jeg har kun erfaringer med å bygge i sedan fra før, og der har man jo hattehylle og skjult bagasjerom.

 

 

Takk for det.

 

Ja, kan ta og skrive ned ka eg har kjøpt av utstyr.

-Diskant: Focal TN53K K2 Power x2

-Fornt sett: Focal 130KR - 130mm 2-veis komponentsystem

-6x9:Focal 690CVX

-B2 Audio HS15MKII 15" sub (en foreløbi)

-B2 Audio Mono 1800wrms

-4-kanals Focal FP4.75 LE Limited Editio

-Pioneer 7200SD

-2x Odyssey PC1500 batteri

 

Har selfølgeli kjøpt en haug med kabler og litt annet snacks, men gider ikke skrive alt..

 

Har heller ikke høytalere bak, men eg tenkte eg skulle lage toppen på subben litt lengre enn den skal være, sånn att det liksom stikker litt ut fra selve kassen. Også feste noen 6x9 der.

Endret av marusolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk for det, nei har desverre ikkje flere bilder, kjøpte de på ebay, også kjøpte eg led pærer til de. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-1994-1995-1996-1997-1998-fog-light-lamp-grille_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4999Q2ec0Q2em14QQhashZitem27ab589cc4QQitemZ170378435780QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

Var ganske enkelt å montere, var igrunn bare plug and play.

 

Glømte å svar på om den var chippet, det er den ikke, men har planer om det. Går alt for dårlig no. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår