RoBoX Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Heisann godtfolk. Skal fjerne litt rust og bredde hjulbuene nå og må derfor lakke bilen igjen nå snart, men jeg klarer ikke helt få bestemt meg for om jeg skal beholde fargene jeg har nå eller bytte. Lurte derfor på om noen hadde tid til å lakke den slik at jeg kan se sånn ca hvordan det blir seende ut med de forskjellige alternativene før jeg bestemmer meg? :) De forskjellige alternativene jeg har funnet ut er: 1: Lakke alt det røde på bilen sort, beholde felger og sølvstripe som det er. 2: Lakke alt det røde på bilen sort, bytte sølvstripen med hvit stripe og hvite kanter på felgene. 3: Bilen som den er, men lakke kanten på felgene hvite, med svart senter som det er nå. 4: Bilen som den er, men lakke kanten på felgene i samme rødfarge som bilen, med svart senter som det er nå. Kan evt sende bilder med høyere oppløsning på mail. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 1: 2: 3: 4: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Mange takk! :) Da ser det ut til at jeg har fått bestemt meg. :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Hvilken av de skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Svart helt ned, med hvit stripe og hvit kant på felgene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg