beemerfanatic Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Jeg har litt problemer med motoren min,av og til så virker den veldig lat,som at men kjenner at det er power der,men den blir ikke sluppet fri. bilen går jo greit når den er kald men etter en stund så syns jeg den virker lat.. av og til når jeg trår gassen i bunn,så vilker den sur,og så plutselig skyter den fart.. som om den plutselig fikk mange hk ekstra. Noen som vet hvor jeg skal begynne å lete? bilen har en mild trimkam,supersprint eksos og åpent filter. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 (endret) Jeg har litt problemer med motoren min,av og til så virker den veldig lat,som at men kjenner at det er power der,men den blir ikke sluppet fri. bilen går jo greit når den er kald men etter en stund så syns jeg den virker lat.. av og til når jeg trår gassen i bunn,så vilker den sur,og så plutselig skyter den fart.. som om den plutselig fikk mange hk ekstra. Noen som vet hvor jeg skal begynne å lete? bilen har en mild trimkam,supersprint eksos og åpent filter. takk for svar Bensintrykk? hadde veldig ujevn gang på min gamle 520, der turtallet gikk veldig lavt, og plutselig reagerte med kraft under kjøring.. var da feil i bensintrykket og toppakninga. :/ ligger en film av situasjonen i prosjekttråden min Endret Juni 7, 2010 av Polyfibe Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 takk for svar,men er nok ikke så ille som den:-) men skal ha det i bakhodet:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Sjekk LMM , kompis som akkurat hadde samme problem med sin m30b34 å der var det LMM. Kan også være feil på en av temp sensorene siden den går bra når den er kald. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 det kan jeg jo prøve.. har en delemotor stående.. hvor er det den føleren sitter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Er 2 stk forran på termostathuset . er en av de, husker ikke hvilken. men du kan bare nappe av den ene så finner du ut hvilken det er. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 takker:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 da har jeg byttet føler og LMM men ble ikke noe bedre.. Andre tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Mål bensintrykket ditt. Ta også en titt på pluggene dine. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 pluggene er så si nye.. men skal se på de. hvordan måler jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 pluggene er så si nye.. men skal se på de. hvordan måler jeg det? Lån/Kjøp bensintrykk måler/manometer ifra feks biltema, denne settes på trykkslangen på bensinslangen v. fuelrailen din. Skal ivertfall ligge på ca 3bar. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg