Gå til innhold

Dynaudio System 242 GT 6,5" (Passat)

Ranger emnet


XC90 Black Edition

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte ut orginal høyttalerne i min 2007 passat, men trenger hjelp til valg av høyttalere.

 

Vil gjerne velge dynaudio, siden disse leveres orginal i oppgraderte passater...Men prisen for dette settet er litt høyt.

 

Tenkte bare å skifte frontsettet i første omgang...Men om noen har gjort en oppgradering på sin passat både foran og bak :p så tar jeg gjerne imot tips....

 

Har allerede oppgradert spiller til RNS510 versjon c...

 

Vil gjerne slippe unna store forsterkere etc...Bare plugge i høyttalerene og få OK lyd...

 

Håper noen har erfaringer fra passat og hva som funker...

 

:)

 

 

Er ute etter noe som kan spille høyt og rent med litt bass, men ikke ute etter seriøs dunk dunk.... Håper noe har noen stalltips :)

Endret av XC90 Black Edition
Hvilken musikk jeg hører på...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ta en titt på Morel`s produkter

 

Ser på elutstyr at dem har et komponentsett som skal kunne kobles rett inn:

 

http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=3893

 

Noen som har erfaringer med dette settet? Er det verdt pengene å skifte ut orginalsettet? Vet ikke hva som står i orginalt, men spilleren var rcd 300, så det er vel det minste høytalersettet VW leverte i 2007 regner jeg med...

 

Har nå satt inn rns510 og syntes orginalhøytalerne spiller betydelig bedre, men kunne tenkt meg enda bedre uten å sette inn egen forsterker...

 

Håper noen har erfaringer med dette settet :)

 

Takker for tilbakemeldinger eller anbefalinger på ett annet sett som "sklir rett inn" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår