Gå til innhold

Min førstebil, 260E


stenerzen

Anbefalte innlegg

Det tar nok mer tid og penger enn du vill\bør legge i å bygge om til manuell :) Det er somregel alltid mer knoting enn folk skal ha det til...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen, var det jeg frykta ja. Da får den beholde automat kassa, er jo ganske deilig med automat sånn eeeeegentlig :m'm:

 

Gratulere med bil! ;) tenker det vil gå med noen liter bensin på den der jah..:P

 

Sikker på at du vil ha Face lift fronten, selv liker jeg den som er nå...

Bare med fete felger og senk =D

 

Takker :) Hehe, ja den er ikke heeelt billig i drift, men det er absolutt værdt det :D

 

Tja, først var planene og beholde gammle fronten, men er så alt for glad i faceliften, selv om 'alle' bygger om til den. Men kommer til å lakke gammle pansret svart og ha det liggende så jeg kan bytte hvis jeg vil :)

 

Også er det detta med trimming, har lest sånn kjapt om det, og det er ikke den enkleste bilen og trimme har jeg kommet fram til, er turbo eneste måten å hente ut merkbart mere effekt?

Har en liiiten drøm om kompressor motor, men det tror jeg blir med drømmen :)

97' Bmw 318i touring

90' Mercedes 260E --SELGES--

87' Vw Golf 1 Cab --SELGES--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell ikke sett noen av disse videoene... av en gal russer/svenske som trimmer M103 motor(har egen nettbutikk)

VVfwRcdfaOU

gdFYcHEl9SQ

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår